نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

هفته نامه ویدیویی ۲۶:‌ از معرفی Red Dead Redemption 2 تا رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ

هفته پیش، هفته بسیار شلوغی بود. از معرفی Red Dead Redemption 2 گرفته تا رونمایی رسمی از کنسول نینتندو سوییچ.

یکی از شلوغ‌ترین هفته‌های چند وقت اخیر، هفته پیش بود. در هفته گذشته، دو خبر بسیار مهم منتشر شدند که جامعه بازی‌های ویدیویی دنیا را تکان داد. خبر اول، مربوط به کنسول جدید نینتندو بود. بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، نینتندو کنسول جدید خود را معرفی کرد و مشخص شد کنسولی که پیش از این با نام رمز NX شناخته می‌شد،‌ سوییچ نام دارد. با این حال، به غیر از یک ویدیو سه دقیقه‌ای، اطلاعات بیشتری از سوییچ منتشر نشد و نینتندو هم اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۷، اطلاعات بیشتری درباره آن ارائه نخواهد کرد. نینتندو سوییچ قرار است که در ماه مارس سال آینده میلادی (اسفند ۹۵ - فروردین ۹۶) عرضه شود و بسیاری اعتقاد دارند که قیمت آن زیر ۳۰۰ دلار خواهد بود.

اما از طرف دیگر، یکی دیگر از خبرهای مهم هفته گذشته، مربوط به کمپانی راک‌استار بود. از اوایل هفته گذشته، این کمپانی با انتشار توییت‌های مرموزی، خبر از یک بازی بر اساس مجموعه رد دد می‌داد. تا اینکه بالاخره روز سه‌شنبه، بازی Red Dead Redemption 2 معرفی شد و اعلام شد که روز پنج‌شنبه، اولین تریلر بازی منتشر خواهد شد. تریلری یک دقیقه‌ای که واقعا با انتشارش، دنیای بازی‌های ویدیوی را تحت تاثیر قرار داد. بازی Red Dead Redemption 2 در پاییز سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سرگرمی را دنبال کنید، می‌توانید هفته‌نامه ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا از مهم‌ترین اخبار هفت روز پیش مطلع شوید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده