نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تمدن‌های بازی Civilization 6 بیش از یک رهبر خواهند داشت

فیرکسیس گیمز اعلام کرد که تمدن‌های بازی Civilization VI بیش از یک رهبر خواهند داشت.

امکان انتخاب از بین دو یا چند رهبر، ویژگی بود که بازی‌های Civilization داشتند ولی پس از نسخه چهارم دیگر شاهد چنین امکانی در بازی نبودیم. ولی امروز کمپانی‌های توکی گیمز، ناشر و فیرکسیس گیمز، سازنده بازی Civilization VI، تایید کردند که نسخه ششم از چنین ویژگی بهره می‌برد و گیمر‌ها می‌توانند رهبر محبوب خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنند. سازندگان همچنین ضمن اعلام این خبر، رهبر دوم حکومت یونان را نیز معرفی کردند و افرادی که بخواهند بازی را با این حکومت تجربه کنند، علاوه بر «پریسیلز» که پیش از این معرفی شده بود، می‌توانند گُرگو را نیز به عنوان حاکم انتخاب کنند.

همچنین حاکم‌هایی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، هریک ویژگی‌های مختص به خود را دارند. برای مثال اگر گرگو را برای یونان برگزینید، کشتن هر دشمن باعث خواهد شد تا مقداری امتیاز فرهنگی در بازی کسب کنید. به‌علاوه ممکن است یک حاکم علاقه‌مند به صلح باشد و حاکم دیگر همان تمدن علاقه‌مند به جنگ که این امر باعث می‌شود بتوانید بر اساس سبک بازی دلخواه خودتان حاکم‌ها را انتخاب کنید.

فیرکسیس گیمز همچنین در معرفی گرگو، اعلام کرد که وی روحیه جنگ‌طلبی دارد و در نتیجه از دولت‌هایی که ترجیح می‌دهند با دیگر حکومت‌ها صلح کنند متنفر است. البته نیرو‌های مخصوص یونان (Hoplite) و ساختمان مخصوص آن‌ها (Acropolis) بین دو حاکم مشترک بوده و انتظار می‌رود که این رویه در مورد تمدن‌های دیگر هم صادق باشد.

بازی Civilization VI در تاریخ ۳۰ مهر به صورت انحصاری برای پی‌سی عرضه خواهد شد و احتمال دارد که تا آن زمان شاهد رونمایی از حاکم‌های دوم تمدن‌های دیگر بازی نیز باشیم. برای آشنایی بیش‌تر با این بازی می‌توانید پیش‌نمایش آن را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده