نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Mass Effect: Andromeda احتمالاً اول فرودین منتشر می‌شود

بنا به اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت آمازون، Mass Effect: Andromeda ممکن است در اولین روز سال ۹۶ روانه‌ی بازار شود.

فروشگاه آمازون به‌تازگی کتاب هنری یا همان آرت بوک The Art of Mass Effect: Andromeda را در قالب پیش‌فروش در فهرست محصولات‌اش قرار داده است. بنا به اطلاعات درج‌شده در فروشگاه، این محصول در ۲۱ مارس ۲۰۱۷ (یکم فروردین ۹۶) عرضه می‌شود و این تاریخ احتمالاً همان روزی است که نسخه‌ی جدید Mass Effect هم به بازار راه پیدا می‌کند.

تاریخ عرضه The Art of Mass Effect: Andromeda در وبسایت آمازون

نتیجه‌گیری فوق از آنجا ناشی شده که دارک هورس کامیکس (Dark Horse Comics)، ناشر کتاب، در بخش توضیحات محصول‌اش این‌طور نوشته است:

دارک هورس The Art of Mass Effect: Andromeda را همزمان با بازی مربوطه منتشر می‌کند!

پیش‌تر می‌دانستیم که انتشار بازی Andromeda، با مقداری تأخیر به سه‌ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی موکول شده است. از این‌رو عرضه شدن بازی در نخستین روز بهار، که جزو آخرین روزهای سه‌ماه‌ی نخست ۲۰۱۷ به شمار می‌آید، بعید به نظر نمی‌رسد. در این میان، شعبه‌ی انگلستان آمازون روز ۲۳ مارس (۳ فروردین ۹۶) را به‌عنوان آغاز فروش کتاب هنری Andromeda اعلام کرده است که این می‌تواند به متفاوت بودن تاریخ عرضه‌ی بازی در اروپا و آمریکا اشاره داشته باشد. در خردادماه هم یکی از شعبه‌های آمازون به تاریخ انتشار Mass Effect: Andromeda اشاره کرده و آن را ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۹۶) اعلام کرده بود.

کمپانی دارک هورس کامیکس تا امروز همکاری‌های مختلفی با بایوور (BioWare)، خالق سری مس افکت، داشته و اخیراً هم کامیک‌های جدیدی را برای سری‌های Mass Effect و Dragon Age معرفی کرده است.

بازی Mass Effect: Andromeda در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. بایوور همچنین قرار است در ۷ نوامبر (۱۷ آبان) اطلاعات تازه‌ای را از ساخته‌اش با طرفداران در میان بگذارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده