// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

اطلاعات جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda در ماه نوامبر منتشر می‌شود

صفحه رسمی مجموعه Mass Effect در شبکه اجتماعی توییتر، با انتشار توییتی خبر از ارائه اطلاعات جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda در ماه نوامبر داد.

شب گذشته در رویداد نشست پلی‌استیشن تریلری از بازی Mass Effect: Andromeda که بر روی پلی‌استیشن 4 پرو اجرا می‌شد، به نمایش درآمد. اما این نمایش به معنای پایان یافتن انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی نیست. با استناد به صفحه سری Mass Effect در شبکه اجتماعی توییتر، جزئیات تازه‌ای از جدیدترین محصول استودیو بایوور در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) که در بین طرفداران به N7-Day مشهور است، منتشر خواهد شد. در متن این توییت آمده است:

در روز N7-Day تریلر جدیدی به نمایش گذاشته و درها را به صورت رسمی به جهان جدید از Mass Effect باز خواهیم کرد.

در توییت دیگری صفحه رسمی Mass Effect به این نکته اشاره کرده بود که در بازی Mass Effect Andromeda «طیف گسترده‌ای از شخصی‌سازی» در اختیار بازیکنان قرار گرفته و اجزای مختلف این بخش بزودی معرفی خواهند شد. رخدادهای بازی Mass Effect Andromeda سال‌ها پس از سه‌گانه پیشین سری Mass Effect به وقوع می‌پیوندند. به همین دلیل استودیو بایوور و کمپانی تایتان بوکس (Titan Books) رمان‌هایی منتشر می‌کنند که شکاف بین سه‌گانه Mass Effect و Mass Effect Andromeda را پر خواهند کرد. انتشار این مجموعه چهار جلدی از ماه آگوست آغاز شده و آخرین آن در مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶ تا فروردین ۹۷) عرضه خواهند شد.

کمپانی الکترونیک آرتز بازی Mass Effect Andromeda را برای انتشار در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی کرده است. نمایش تریلر جدیدی از بازی Mass Effect Andromeda تنها گوشه‌ای از نشست پلی‌استیشن در شب گذشته بود. در این رویداد سونی به صورت رسمی از پلی‌استیشن 4 پرو رونمایی کرد، تریلر جدیدی از بازی Horizon: Zero Dawn منتشر و از ویژگی Forward Compatibility رونمایی کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده