// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Minecraft: Story Mode در هفته جاری بر روی Wii U منتشر می‌شود

به دنبال عرضه بازی Minecraft ساخته استودیو موجنگ بر روی کنسول Wii U، استودیو تل‌تیل گیمز نیز در هفته جاری بازی فرعی Minecraft: Story Mode را بر روی این کنسول منتشر خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

استودیو تل‌تیل گیمز که بازی‌های چندقسمتی مانند The Wolf Among Us، The Walking Dead و Tales from the Borderlands را در کارنامه داشته، قصد دارد در هفته جاری امکان تجربه بازی فرعی و ۵ قسمتی Minecraft: Story Mode را برای دارندگان کنسول Wii U فراهم کند. با این‌حال علاقه‌مندان به تجربه تمامی قسمت‌ها باید قدری صبر پیشه کنند، زیرا قسمت‌های دو تا پنج این بازی در هفته‌های بعد منتشر خواهند شد. پنجمین و آخرین قسمت از Minecraft: Story Mode بزودی برای پلتفرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، Wii U، او‌اس ایکس، اندروید و آی‌او‌اس عرضه می‌شود. اولین قسمت از این بازی بر روی Wii U با قیمت ۴.۹۹ دلار و دیگر قسمت در قالب Season Pass با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش خواهند رسید.

Selectable characters in Minecraft Story Mode

بازی Minecraft: Story Mode روایتگر داستان حماسی جسی و دوستانش در راه نجات دنیا و نابودی ویدراستورم است. استودیو تل‌تیل گیمز در کنفرانس خبری اعلام کرد که نسخه Wii U از ویژگی off-TV بهره می‌برد. با استفاده از این امکان بازیکنان می‌توانند بازی را از روی تلوزیون به صفحه نمایش گیم‌پد منتقل کرده و بازی را ادامه دهند. همچنین امکان استفاده از گیم‌پد به عنوان رابط لمسی برای تجربه بازی وجود خواهد داشت. بازی Minecraft گنجینه‌ای از جوایز متعدد و مختلف را بدست آورده است و در جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ با فروش ۲۲ میلیون نسخه پرفروش‌ترین بازی رایانه‌های شخصی و با مجموع فروش ۷۲ میلیون بر روی ۱۶ پلتفرم و سیستم عامل سومین بازی پرفروش تاریخ لقب گرفته است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده