نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تاریخ انتشار بازی بعدی استودیو سازنده ماینکرافت مشخص شد

Cobalt، یک بازی شوتر دو بعدی است که استودیو موجانگ، سازنده بازی ماینکرافت، وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی که چندی پیش با تاخیر مواجه شده بود، امروز، تاریخ انتشار رسمی‌اش مشخص شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، موجانگ، استودیو بازی‌سازی‌ای که معروفیت خود را مدیون ساخت بازی Minecraft است، بازی شوتر دو بعدی Cobalt را معرفی کرد. در هنگام رونمایی بازی، اعلام شد که بازی در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) منتشر خواهد شد، اما چند روز مانده به تاریخ مذکور، این استودیو به طرفداران خبر داد که بازی به دلیل وجود باگ‌های فراوان با تاخیری سه ماهه مواجه شده و در ماه فوریه ۲۰۱۶ (بهمن) منتشر می‌شود. امروز تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص شد.

بنا به گفته موجانگ، Cobalt در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای پلتفرم‌های مک، رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان و با قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی، پشتیبانی از استیم ورک‌شاپ (Steam Workshop) است. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد که مراحل دلخواه خود را بسازند و مراحل ساخته شده توسط دیگر بازیکنان را تجربه کنند.

موجانگ همچنین اعلام کرد که بازی Cobalt دارای یک بخش تک‌نفره نیز خواهد بود که پایان رساندن آن به حدود ۸ ساعت زمان نیاز دارد و این بخش از بازی دارای مینی‌-گیم‌هایی نیز هست.

بازی Cobalt توسط یک شرکت بازیسازی مستقل سوئدی به نام Oxeye ساخته شده است و توسط شرکت موجانگ منتشر می‌شود. مسئولیت آماده‌سازی و انتشار این بازی برای کنسول‌ها نیز بر عهده‌ی استودیو فت شارک گیمز خواهد بود.

نظر شما درباره این بازی چیست؟

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده