// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: تاریخ عرضه نسخه‌ پلی‌استیشن 4 بازی Not A Hero رسما اعلام شد

رول۷، توسعه‌دهنده بازی OlliOlli، با اعلام لغو توسعه نسخه‌ی پلی استیشن ویتا بازی Not a Hero، تاریخ عرضه این بازی روی پلی استیشن 4 را رسما اعلام کرد. در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

بازی Not A Hero درنهایت قرار است در تاریخ دوم فوریه ۲۰۱۶ (۱۳ بهمن‌ماه) برای کنسول پلی استیشن 4 در آمریکای شمالی و اروپا منتشر شود. این بازی تیراندازی دوبعدی مبتنی بر سنگرگیری، برای اولین‌بار سال گذشته روی رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. این در حالی است که طبق گفته‌ی سازندگان بازی، نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا نیز قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شوند، اما به دلایلی عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی Not A Hero به سال ۲۰۱۶ منتقل شد. اکنون با مشخص شدن زمان در دسترس قرار گرفتن نسخه‌ی پلی استیشن 4، استودیوی رول۷ از لغو نسخه پلی استیشن ویتا بازی پرده برداشته است.

بازدیدکنندگان از رویداد 2015 PlayStation Experience قادر بودند درکنار تجربه ۱۱۰ بازی دیگر، Not A Hero را نیز تجربه کنند. توسعه‌دهندگان برای اعلام رسمی تاریخ عرضه‌ی Not A Hero روی کنسول نسل هشتمی سونی ، ویدیویی پخش کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده