// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

اسکوئر انیکس به تعدادی از سوالات طرفداران Final Fantasy 15 پاسخ می‌دهد

اخیرا سازندگان بازی Final Fantasy XV،که مدت‌ها است در دست ساخت است به تعدادی از سوالات طرفداران این بازی نقش آفرینی پاسخ داده‌اند. با زومجی همراه باشید.

سازندگان Final Fantasy XV، بازی‌ نقش‌آفرینی که مدت زمان زیادی است که در حال ساخت است، اخیرا به سوالات تعدادی از طرفداران درباره بازی، پاسخ داده‌اند. پاسخ اعضای تیم ساخت بازی Final Fantasy XV به سه سوال طرفداران که با محوریت موضوعاتی چون گزینه‌های سطح دشواری بازی، کاوش در شهرهای اصلی و توانایی تلپورت در انجمن Final Fantasy مطرح شده اند را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

ترادا تاکفومی، طراح ارشد مراحل در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد وجود نقاط تلپورت متعدد در ساختمان‌های بزرگ و امکان کاوش پشت‌بام‌ها چنین می‌گوید:

مسلما نقاط تلپورت متعددی وجود خواهند داشت! توانایی تلپورت که با استفاده از آن می‌توانید سریعا به بالای ساختمان‌های بلند بروید از عناصر حیاتی سیستم مبارزه Final Fantasy XV است. توانایی استفاده از نقاط تلپورت متعدد در نبردهای بزرگ شهری بازی جزئی از استراتژی مناسب است. علاوه بر این ما نبردهای هوایی هیجان‌انگیز با دشمنانی که پرواز می‌کنند و باس‌های غول‌پیکر نیز طراحی کرده‌ایم.

ایشیکاوا تومونوری، برنامه‌ریز Final Fantasy XV به سوال یکی از طرفداران در مورد کاوش شهرهای بزرگ مانند آلتیسیا می گوید:

اکنون می‌توانم جزئیاتی از آلتیسیا را به همگان اعلام کنم. آلتیسیا دارای مکان‌های زیاد و متنوعی مانند چندین کافه، بازار، پارک و غیره است. از لحاظ مقیاس این شهر به حدی بزرگ است که گاهی سازندگان نیز راه خود را در آن گم می‌کنند. گیمر آزاد است که در هزارتوی خیابان‌ها قدم بزند یا سوار بر گوندولا به مشاهده مناظر بپردازند. همچنین می‌توانید با یافتن رستوران‌های مختلف خود را سرگرم کنید. در هنگام کاوش در شهر با شخصیت‌‌های منحصربفردی روبه‌رو خواهید شد. ما موارد متعددی را برای لذت بردن گیمرها در شهر آلتیسیا قرار دادیم و امیدواریم تمام علاقه‌مندان به کاوش این شهر بپردازند.

تاکیزاوا ماساهی، طراح ارشد بازی در مورد تاثیر سطح دشواری بازی بر روی میزان XP، وضعیت دشمنان، میزان صدمه و هوش مصنوعی چنین می‌گوید:

تنظیمات سطح دشواری بازی Final Fantasy XV براساس سیستم تغییر در حالت‌های مختلف نبرد است. با استفاده از این سیستم ما قصد داریم طرفداران گیم‌پلی اکشن با محوریت استراتژی و علاقه‌مندان به مبارزات آرام و به روش دلخواه را راضی کنیم. سیستم تغییر یکی از عناصر کلیدی گیم‌پلی است که براساس بازخوردهای دمو مرحله Duscae تصمیم به معرفی آن گرفتیم. در آینده جزئیات بیشتری از این سیستم را ارائه خواهیم داد.

علی‌رغم عرضه نشدن نسخه رایانه‌های شخصی Final Fantasy XV و امکان تجربه بازی تنها توسط دارندگان کنسول‌های  ایکس‎باکس‎وان و پلی‎استیشن4، کارگردان بازی قول داده که Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود. اولین بازی سری Final Fantasy که قرار بود آخرین ساخته هیرونوبو ساکاگوچی در صنعت بازی‌های ویدیویی باشد، در سال ۱۹۸۷ عرضه شد و به دلیل موفقیت، دنباله‌های آن نیز ساخته شد. این سری پرفروش‌ترین سری اسکوئر انیکس بوده و با مجموع فروش ۱۱۰ میلیون نسخه در جدول پرفروش‌ترین سری‌های بازی‌های ویدیویی رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده است. سری Final Fantasy در Guinness World Records Gamer's Edition سال ۲۰۰۸ هفت رکورد گینس از جمله «بیشترین تعداد بازی در یک سری نقش آفرینی (۱۳ بازی اصلی و ۳۲ بازی فرعی)» طولانی‌ترین مدت ساخت (ساخت بازی Final Fantasy XII پنج سال به طول انجامید) را به نام خود ثبت کرده است. همچنین در سال ۲۰۰۹ در جدول ۵۰ بازی برتر کنسولی، بازی ‌هایFinal Fantasy XII و Final Fantasy VII به ترتیب مقام هشتم و بیستم را بدست آورده‌اند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده