نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳

اثر The Last of Us الهام بخش Final Fantasy XV بوده است

طی مصاحبه‌‎ای که اخیراً توسط وب‌سایتExaminer با هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV  صورت گرفته، وی در مورد داستان بازی و الهام‎گیری از بازی پسا-آخرالزمانی The Last of Us صحبت‎هایی کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هاجیمه تاباتا در ابتدای صحبت‎های خود گفت که یکی از موضوع‎های اساسی در Final Fantasy XV، سیر تحول شخصیت نُکتیس «Noctis» است که از یک شاهزاده جوان، به پادشاه تبدیل می‎شود. این سفر، بخش «بزرگی» از بازی را به‎خود اختصاص می‎دهد.

او در ادامه می‎گوید که نُکتیس به عنوان یک شخصیت، در حال رشد و پیشرفت است. وی توضیح می‎دهد که عنصر دیگر داستان پیوند بین پدر و پسر است و در ادامه می‎افزاید که اتومبیل نُکتیس و دوستانش در XV  در واقع برای پدرش بوده است. این اتومبیل به عنوان اصطلاحی برای روابط بین انسان ها استفاده می‎شود‬. به طور کلی، اصلی‎ترین هدف Final Fantasy XV، روایت داستان به طور کاملاً واقعی است.

Final Fantasy XV

این از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که گیم‎پلی و داستان در تعادل باشند و اثر The Last of Us، الهام بخش ما برای انجام این کار بوده است.

تاریخ عرضه این بازی برای پلتفرم‎های اکس‎باکس‎وان و پلی‎استیشن4، در ماه مارس سال جاری ( اسفند ۹۴/ فروردین ۹۵) طی یک رویداد که به مناسبت فاینال فانتزی ۱۵ برگزار خواهد شد، مشخص می‎شود. شما چه فکری می‎کنید؟ دیدگاه‎های خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده