نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳

تماشا کنید: کنسول ایکس باکس وان با طرح سریال Game of Thrones

کمپانی مایکروسافت با همکاری شبکه‌ی HBO نسخه‌ی ویژه‌ای از ایکس‌باکس وان را برای طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) معرفی کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هم‌زمان با به پایان رسیدن فصل ششم بازی تاج و تخت، کمپانی مایکروسافت و شبکه‌ی اچ‌بی‌او نسخه‌ی ویژه‌ای از کنسول ایکس‌باکس وان را رونمایی کردند که برای طرفداران پر و پا قرص این سریال در نظر گرفته شده است. بدنه‌ی این مدل از کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، با طرح‌هایی با الهام از Game of Thrones تزئین شده و ملحقاتی فلزی هم در سطح بالایی آن قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این محصول را تماشا کنید.

  | 

به نظر می‌رسد که محصول فوق، همانند ایکس‌باکس وان «مرد آهنی» (Iron Man)، در انحصار شعبه‌ی فرانسه قرار داشته باشد. این محصول در تعداد محدودی ساخته شده و گویا قرار نیست در بازار عرضه شود؛ بلکه به‌عنوان هدیه‌ای برای تعدادی از دنبال‌کنندگان صفحات Xbox France در شبکه‌های اجتماعی تعیین شده است. آن‌طور که پیداست، مایکروسافت برای هرکدام از حساب‌های کاربری ایکس‌باکس فرانسه در اینستاگرام، توییتر و فیس‌بوک، یک عدد از این کنسول‌ها را به‌عنوان هدیه در نظر گرفته است. شرایط شرکت در قرعه‌کشی و محک زدن شانس دریافت این ایکس‌باکس وان، طی پست‌های اخیر Xbox France در این شبکه‌ها اعلام شده است.

منابع: EuroGamer / IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده