// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

استودیو کریتیو اسمبلی دو بازی دیگر از سری Total War در دست ساخت دارد

پس از گذشت تنها یک ماه از عرضه Total War: Warhammer به عنوان آخرین ساخته‌ی کریتیو اسمبلی، حال مشخص شده که این کمپانی محبوب انگلیسی بطور همزمان در حال فعالیت بر روی دو نسخه‌ی دیگر از سری توتال‌وار است. با زومجی همراه باشید.

استودیوی Creative Assembly که می‌توان آن را پرچم‌دار ساخت بازی‌های استراتژی در این روزها دانست، همانطور که پیش‌تر نیز وعده داده بود، در حال فعالیت بر روی یک نسخه‌ی تاریخی دیگر پس از Total War: Attila و نسخه‌ی دوم از سه‌گانه‌ی Total War: Warhammer بطور همزمان است. این در حالیست که این استودیوی پُر تلاش دارای تیم‌های متعددی است که علاوه بر نسخه‌های ذکر شده در حال فعالیت بر روی نسخه‌های دیگر مانند Total War: Arena و Total War Battles: Kingdom نیز هستند.

نسخه‌‌ی تاریخی در حال حاضر مراحل پیش از تولید را سپری می‌کند که شامل دوره‌ی تاریخی، تکنولوژی‌ها و فرهنگ‌های جدیدی خواهد بود. در حال حاضر کریتیو اسمبلی چیزی در مورد دوره‌ی زمانی بازی و حتی نام آن منتشر نکرده و در مورد آن گفته است:

این بازی تاریخی و بسیار عظیم خواهد بود، اما به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد.

تیم فعال بر روی نسخه‌ی اول Total War: Warhammer نیز در حال حاضر مراحل پایانی ساخت اولین بروزرسانی بزرگ این بازی را سپری می‌کنند که انتظار می‌رود در روزهای آتی منتشر شود. این تیم بطور همزمان در حال فعالیت بر روی بسته‌های الحاقی پولی و رایگان این بازی هستند. بخش اعظمی از تیم اصلی Total War: Warhammer نیز در حال طراحی و ساخت مدل‌ها و طرح‌های هنری نسخه‌ی دوم Total War: Warhammer هستند که قرار است به عنوان ادامه‌ی نسخه‌ی اول و بخشی از سه‌گانه‌ی این مجموعه ساخته شود. خبر خوش برای طرفداران این مجموعه این‌که Creative Assembly اعلام کرده که نسخه‌ی دوم از لحاظ وسعت و سایز نسبت به نسخه‌ی اول بزرگ‌تر خواهد بود که این امر به خاطر محبوبیت فوق‌العاده‌ای است که نسخه‌ی اول پس از انتشار توانست کسب کند. پیش‌تر در زومجی خواندید که نسخه‌ی اول Total War: Warhammer سریع‌ترین فروش را در مجموعه داشته است.

نظر شما در مورد فعالیت چند وجهی این کمپانی چیست؟

منبع: OverClock3D


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده