نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ بیش از ۲۶۸ هزار نفر بازدیدکننده داشته است

نمایشگاه بازی توکیو، امسال از نظر تعداد مخاطب توانست به موفقیت عظیمی‌ برسد. توکیو گیم شو ۲۰۱۵ که از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ سپتامبر (۲۶ تا  ۲۹ شهریور) برگزار شد، توانست ۲۶۸ هزار بازدید کننده داشته باشد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۵، امسال از لحاظ تعداد بازدید کننده به موفقیت عظیمی‌ دست یافت. بیش از ۲۶۸ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند. شاید بتوان یکی‌ از دلایل اصلی‌ این موفقیت را معرفی‌ بازی‌های مخصوص ژاپن به خصوص برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 دانست. سونی در کنفرانس خود از بازی‌های بسیار زیاد و با کیفیت بالایی‌ برای این پلتفرم رونمایی کرد و همین دلیلی‌ شد که ژاپنی‌ها برای بازدید از نمایشگاه بیش از پیش ترغیب شوند. با اینکه کماکان نمایشگاه بازی توکیو سال ۲۰۱۳ با بیش از ۲۷۰ هزار نفر بازدید کننده در صدر جدول موفق‌ترین TGS ها قرار دارد، اما امسال با فاصله کمی‌ توانست مکان دوم را از آن‌ خود کند. می‌توانید تعداد بازدید کننده‌ها را به تفکیک روز در زیر مشاهده کنید:
  • ۱۷ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور (روز کاری) - ۲۹ هزار و ۵۸ نفر
  • ۱۸ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور (روز کاری) - ۲۹ هزار و ۵۵۷ نفر
  • ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۸ شهریور (روز عمومی) - ۹۷ هزار و ۶۰۱ نفر (با احتساب ۱۰ و ۳۶۰ نفر در بخش خانواد‌گی)
  • ۲۰ سپتامبر مصادف با ۲۹ شهریور(روز عمومی) - ۱۱۲ هزار و ۲۳۰ نفر (با احتساب ۱۴ هزار و ۵۱۷ نفر در بخش خانوادگی)
  • تعداد کل بازدید کنندگان ۲۶۸ هزار و ۴۴۶ نفر (با احتساب ۲۴ هزار و ۸۷۷ نفر در بخش خانواد‌گی)
همچنین در انتهای نمایشگاه اعلام شد که توکیو گیم شو ۲۰۱۶ از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی (۲۵ تا ۲۸ شهریور ۱۳۹۵) برگزار خواهد شد. منبع: Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده