نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰

بازی Uncharted 4 در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت جهانی منتشر خواهد شد

بخش سرگرمی‌های سونی در جریان کنفرانس بازی های توکیو ۲۰۱۵ اعلام کرد بازی Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۱۸ مارس (بیست و هفتم اسفند) به صورت جهانی منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در زمان اعلام تاریخ انتشار بازی آنچارتد ۴، برخی‌ها اعتقاد داشتند این بازی با تاخیری چند روزه در کشور ژاپن منتشر خواهد شد. اما سونی در کنفرانس خود اعلام کرد مهم‌ترین بازی آن‌ها در سال ۲۰۱۶، در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت جهانی وارد بازار خواهد شد.

بنابراین در هر جای دنیا که باشید، در این تاریخ می‌توانید آخرین ماجراجویی‌های دریک در این مجموعه پرطرفدار را تجربه و تماشاگر سرنوشت او باشید.

وقایع قسمت چهارم بازی سه سال پس از Uncharted 3: Drake’s Deception و در نقطه‌ای که نیتن شکار گنج را رها کرده اتفاق می‌افتد. با این حال با حضور دوباره‌ی سَم، برادر بزرگ نیتن، وی برای نجات جان برادرش و ماجراجویی بزرگی که انتظارش را می‌کشد باری دیگر شکار گنج را آغاز می‌کند.

سم و نیتن برای  یافتن گنیجنه‌ی هِنری اَوِری، وارد جنگل‌های ماداگاسکار می‌شوند. Uncharted 4: A Thief’s End بازیکنان را به سفری در سراسر دنیا مثل جنگل‌ و جزیره‌ها ، شهرهای قدیمی، مناطق برفی و بیشتر برای یافتن این گنج می‌برد.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده