// سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بررسی ویدیویی بازی Until Dawn

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره دوست‌داران ژانر وحشت می‌توانند اثری را تجربه کنند که ترکیبی است از Heavy Rain و فیلم‌های ترسناک. بازی که بر خلاف انتظار‌ها توانست تا حدی موفق ظاهر شود. در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی زومجی از این بازی را تماشا و دانلود کنید. 

بازی Until Dawn که در ابتدا قرار بود به عنوان یک بازی کم‌خرج برای پلی‌استیشن 3 منتشر شودو از حسگر حرکتی Move بهره ببرد، ناگهان با تصمیم سونی به یک بازی طراز اول با بودجه‌ای بالا تبدیل شد. مثل اینکه سونی چیزی در این بازی و استودیو سازنده آن یعنی Supermassive Games دیده بود که حاضر شد روی این بازی سرمایه‌گذاری کند و آن را به یکی از مهمترین بازی‌های انحصاری خود در سال ۲۰۱۵ تبدیل کند. 

اگرچه ما با ناامیدی تمام بازی را شروع کردیم اما در پایان به تصمیم سونی ایمان آوردیم.  نتیجه بازی شده در سبک ترسناک با حال و هوای آثار دیوید کیج است که به چیزی که می‌خواهد باشد واقف بوده و با ارجاعات فراوانی که به فیلم‌های ترسناک می‌دهد، به تجربه‌ای تبدیل شده که نمونه‌ای ندارد. 

بررسی جامع و متنی زومجی از این بازی روزهای آینده منتشر خواهد شد. 

در ادامه شما را به تماشای بررسی ویدیویی زومجی دعوت می‌کنیم: 

این ویدیو دارای صحنه‌های خشن بوده و تماشای آن به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p | تماشا از یوتیوب

 

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Until Dawn و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی‌ سی ایکس‌ باکس مراجعه کنید.[/alert]

P30 Xbox

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده