نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰

تِک‎لَند از تمایل خود برای بر عهده گرفتن ادامه پروژه Dead Island 2 می‎گوید

چندی قبل با خبر شدیم که استودیو یاگر، توسعه‌دهنده‌ی Dead Island 2 از ناشر بازی جدا شده است؛ اما حال استودیو تک‌لند که خود بنیان‌گذار مجموعه Dead Island است و بازی Dying Light را هم ساخته، از تمایل خود برای بر عهده گرفتن ساخت Dead Island 2 خبر داده است.

وضعیت Dead Island 2 از زمانی که دیپ‎سیلور، ناشر این بازی، یاگر توسعه‎دهنده بازی را از پروژه اخراج کرد، نامعلوم مانده است و مشخص نیست که قرار است توسعه‎دهنده بعدی، چه استودیویی باشد. اطلاعات حاکی از آن است که دیپ‎سیلور هنوز هم از این بازی دست نکشیده و می‎خواهد این پروژه را غرق در پول کند! (دیپ‎سیلور می‎خواهد نشان دهد که به توسعه‎دهنده بعدی بازی، پول خوبی تعلق خواهد گرفت). البته تا به این لحظه، هنوز کسی نمی‎داند که توسعه‎دهنده بازی چه تیمی خواهد بود.

استودیو تِک‎لَند، توسعه دهنده نسخه اول بازی، در مصاحبه با وب‎سایت ویدیوگیمر در جریان برگزاری همایش گیمزکام ۲۰۱۵ گفت که درصورت موافقت دیپ‎سیلور، می‎خواهد ادامه توسعه Dead Island 2 را برعهده بگیرد.

تیمون اسمِکتالا، یکی از تولیدکنندگان بازی‎های استودیو تِک‏‎لَند، از اشتیاق خود برای این پروژه گفت:

دوست دارم دوباره به Dead Island برگردم.

Dead Island به نحوی فرزند ما محسوب می‎شود. این بازی در ابتدا در تصورات ما بود و ما موفق شدیم آن را به خوبی توسعه دهیم. ما این بازی را خلق کردیم و هنوز هم که هنوز با این IP جدید، پیوندی مستحکم داریم. خبر به تعلیق درآمدن پروژه نسخه دوم بسیار ناراحت‎کننده است. من امیدوارم که در آینده، Dead Island های بیشتری را ببینیم و همچنین امیدوارم که یاگر از اتفاقات فعلی، زیاد تحت تاثیر قرار نگرفته باشد.

Dead Island 2

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، مطمئنا می‎دانید که مدتی است طرفداران از اشتیاق خود برای عرضه نسخه دوم بازی Dying Light، که اخیرا اعلام شد حدود ۵ میلیون نسخه‎ از آن به فروش رفته است، می‎گویند. اما پس از مدتی اسمِکتالا رسما آب پاکی را بر دست طرفداران ریخت و گفت:

ما هنوز درمورد نسخه دوم Dying Light صحبتی انجام نداده‎ایم. دلیل آن هم مشخص است؛ هنوز زمان زیادی از عرضه نسخه اول نگذشته و برای تصمیم گیری درباره نسخه دوم خیلی زود است.

با توجه به این گفته‎ها، ممکن است پروژه بعدی تِک‎لَند نسخه دوم Dead Island باشد. اسمِکتالا در این‎باره گفت:

من فکر می‎کنم که هم‎اکنون در بازار، محلی برای هر دو مجموعه ایجاد شده است؛ تا زمانی که کسی موفق به یافتن چیز متفاوتی در بین این دو مجموعه نشود، هنوز هم امکان این وجود دارد که یکی از این دو، پروژه بعدی ما باشد. در یک طرف Dead Island و در طرف دیگر Dying Light قرار دارد، من فکر می‎کنم که کار بر روی هردو، شدنی است؛ پس چراکه نه؟

با توجه به سابقه خوب استودیو تِک‎لَند، این امکان وجود دارد که دیپ‎سیلور ادامه این پروژه را به این استودیو لهستانی واگذار کند. نظر شما در این‎باره چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده