تِکلَند از تمایل خود برای بر عهده گرفتن ادامه پروژه Dead Island 2 میگوید
وضعیت Dead Island 2 از زمانی که دیپسیلور، ناشر این بازی، یاگر توسعهدهنده بازی را از پروژه اخراج کرد، نامعلوم مانده است و مشخص نیست که قرار است توسعهدهنده بعدی، چه استودیویی باشد. اطلاعات حاکی از آن است که دیپسیلور هنوز هم از این بازی دست نکشیده و میخواهد این پروژه را غرق در پول کند! (دیپسیلور میخواهد نشان دهد که به توسعهدهنده بعدی بازی، پول خوبی تعلق خواهد گرفت). البته تا به این لحظه، هنوز کسی نمیداند که توسعهدهنده بازی چه تیمی خواهد بود.
استودیو تِکلَند، توسعه دهنده نسخه اول بازی، در مصاحبه با وبسایت ویدیوگیمر در جریان برگزاری همایش گیمزکام ۲۰۱۵ گفت که درصورت موافقت دیپسیلور، میخواهد ادامه توسعه Dead Island 2 را برعهده بگیرد.
تیمون اسمِکتالا، یکی از تولیدکنندگان بازیهای استودیو تِکلَند، از اشتیاق خود برای این پروژه گفت:
دوست دارم دوباره به Dead Island برگردم.
Dead Island به نحوی فرزند ما محسوب میشود. این بازی در ابتدا در تصورات ما بود و ما موفق شدیم آن را به خوبی توسعه دهیم. ما این بازی را خلق کردیم و هنوز هم که هنوز با این IP جدید، پیوندی مستحکم داریم. خبر به تعلیق درآمدن پروژه نسخه دوم بسیار ناراحتکننده است. من امیدوارم که در آینده، Dead Island های بیشتری را ببینیم و همچنین امیدوارم که یاگر از اتفاقات فعلی، زیاد تحت تاثیر قرار نگرفته باشد.
اگر اخبار را دنبال کرده باشید، مطمئنا میدانید که مدتی است طرفداران از اشتیاق خود برای عرضه نسخه دوم بازی Dying Light، که اخیرا اعلام شد حدود ۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است، میگویند. اما پس از مدتی اسمِکتالا رسما آب پاکی را بر دست طرفداران ریخت و گفت:
ما هنوز درمورد نسخه دوم Dying Light صحبتی انجام ندادهایم. دلیل آن هم مشخص است؛ هنوز زمان زیادی از عرضه نسخه اول نگذشته و برای تصمیم گیری درباره نسخه دوم خیلی زود است.
با توجه به این گفتهها، ممکن است پروژه بعدی تِکلَند نسخه دوم Dead Island باشد. اسمِکتالا در اینباره گفت:
من فکر میکنم که هماکنون در بازار، محلی برای هر دو مجموعه ایجاد شده است؛ تا زمانی که کسی موفق به یافتن چیز متفاوتی در بین این دو مجموعه نشود، هنوز هم امکان این وجود دارد که یکی از این دو، پروژه بعدی ما باشد. در یک طرف Dead Island و در طرف دیگر Dying Light قرار دارد، من فکر میکنم که کار بر روی هردو، شدنی است؛ پس چراکه نه؟
با توجه به سابقه خوب استودیو تِکلَند، این امکان وجود دارد که دیپسیلور ادامه این پروژه را به این استودیو لهستانی واگذار کند. نظر شما در اینباره چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.
منبع: Destructoid