نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: نگاهی به ویژگی های اپلیکیشن ایکس باکس بر روی ویندوز 10

با شروع عرضه‌ی رسمی ویندوز 10 در ۷ مرداد و سپری کردن پرترافیک‌ترین روز تاریخ اینترنت، مایکروسافت با انتشار ویدئویی، نگاهی به آنچه که گیمر‌ها می‌توانند از اپلیکیشن ایکس‌باکس بر روی این سیتم‌عامل جدید انتظار داشته باشند انداخته است؛ چیز‌هایی که شما باید از مقوله‌ی گیمینگ بر روی ویندوز 10 بدانید. با زومجی همراه باشید.

در این ویدئو که مایکروسافت پس از عرضه‌ی سیستم عامل پر سروصدای جدیدش منتشر کرده است، مایک بارا، از تیم مهندسی ایکس‌باکس، درباره‌ی ویژگی‌های متنوع اپلیکیشن ایکس‌باکس بر روی ویندوز 10 صحبت می‌کند. از میان این ویژگی‌ها می‌توان به GameDVR (ضبط ویدئو از بازی)، عکس گرفتن از محیط بازی و بازی کردن بر روی پلتفرم‌های مختلف برای عناوینی چون Fable Legends ( که تا اواخر ۲۰۱۵ عرضه می‌شود) اشاره کرد. بارا همچنین درباره‌ی جذاب‌ترین مورد در بین ویژگی‌های جدید ویندوز 10 و اپلیکیشن ایکس‌باکس هم توضیحاتی می‌دهد: یعنی قابلیت استریم بازی از روی ایکس‌باکس بر روی پی‌سی. همچنین بلعکس، اسپنسر در مصاحبه‌ای که با وبسایت وِرج داشته اظهار کرد که مایکروسافت در حال حاظر مشغول کار روی ویژگی استریم از ویندوز ۱۰ به ایکس‌باکس وان است.

در ادامه ویدئوی این گفت‌و‌گو و تصاویری جذاب از نحوه‌ی عملکرد این اپلیکیشن را می‌توانید تماشا کنید:

| دانلود ویدئو با رزولوشن 720p

گفته می‌شود که ویندوز 10 بهترین ویندوز برای گیمر‌ها می‌باشد و کاربران ویندوز 7 و 8 می‌توانند برای یکسال به صورت رایگان از ویندوز 10 بهره ببرند. اگر قصد دارید سیستم خود را بروزکنید، بهتر است قبل از این کار به این ۱۰ نکته که برای مهاجرت به ویندوز ۱۰ حائز اهمیت هستند توجه کنید و همچنین راندمان و بازده ویندوز ۱۰ در اجرای بازی‌ها را نیز در مقاله‌ای تحلیلی بررسی کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده