نویسنده: مجید سجادی
// پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

جایزه‌ی کلی مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۵ یه پانزده میلیون دلار رسید

The International بدون شک بزرگ‌ترین مسابقات بازی Dota 2 است. مسابقاتی که سالانه با مدیریت وَلو برگذار می‌شود تا بهترین تیم‌های دوتا ۲ با یک‌دیگر به رقابت بپردازند. امروز جایزه‌ی اینترنشنال ۲۰۱۵ به پانزده میلیون دلار رسید. با زومجی ‌همراه باشید.

سال گذشته، شرکت وَلو با برگذاری اینترنشنال ۲۰۱۴ و جایزه‌ی ده میلیون دلاری این مسابقات، رکورد‌ها را جابه‌جا کرد. البته این جایزه‌ی با ارزش را مدیون کامیونیتی دوتا ۲ هستیم که با خرید Compendium، به مبلغ این جایزه می‌افزودند. شاید فکر کنید که ده میلیون دلار مبلغ گزافی است ولی جالب است بدانید، تا به حال جایزه‌ی اینترنشنال ۲۰۱۵ به مقدار پانزده میلیون دلار رسیده است.

وَلو ابتدا مبلغ ۱.۶ میلیون دلار را به عنوان جایزه‌ی پایه‌ی اینترنشنال ۲۰۱۵ تعیین کرد. سپس Compendium را در فروشگاه دوتا ۲ عرضه  و اعلام کرد که ۲۵ درصد فروش Compendium به جایزه‌ی اینترنشنال اضافه می‌شود.
اما Compendium چیست؟ آیتمی پویا به قیمت ۱۰ دلار برای نسخه‌ی پایه، که در فروشگاه دوتا ۲ قابل تهیه است. وَلو پانزده هدف برای این Compendium تعیین کرده است که با فروش بیشتر این آیتم، هر کدام از این اهداف باز می‌شوند. با رسیدن به هر هدف یک جایزه‌ی به دارندگان Compendium داده می‌شود. امروز بالاخره پس از ۶۲ روز مبلغ جایزه‌ی اینترنشنال به ۱۵ میلیون دلار رسید و هر ۱۵ هدف Compendium باز شدند. همچنین وَلو اعلام کرد که Compendium تا زمان برگزاری اینترنشنال همچنان برای فروش موجود است پس تا سوم آگوست فرصت تهیه این آیتم هست و مسلما جایزه‌ی نهایی بیشتر از این مقدار خواهد بود. اما در رابطه با اینکه هدف جدیدی به Compendium اضافه خواهد شد یا خیر، خبری اعلام نشده است.
منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده