// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵

بازی Afro Samurai 2: Revenge of Kuma به همایش توسعه‌دهندگان می‌آید

صفحه‌ی رسمی بازی Afro Samurai 2: Revenge of Kuma در سایت توئیتر، رسما تایید کرده است که اطلاعات جدیدی از این بازی در همایش توسعه‌‌دهندگان امسال منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
این خبر خوشحال کننده‌ای برای طرفداران مجموعه‌ی Afro Samurai خواهد بود. سازندگان بازی Afro Samurai 2: Revenge of Kuma  با انتشار تصویری خبر از حضور این بازی در همایش توسعه‌‌دهندگان امسال دادند .
Afro Samurai 2: Revenge of Kuma می‌آید:‌ جزئیات بیشتر در GDC 2015
حدود یک سال است که از وجود این بازی آگاه هستیم، اینکه اکنون بعد از سکوتی طولانی می‌توانیم اطلاعات جدیدی  در رابطه با مراحل تولید بازی داشته باشیم، خوشحال کننده است. اولین شماره بازی Afro Samurai برای دو کنسول پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 توسط نامکو باندای گیمز (Namco Bandai Games) تولید شده بود.  دیوید رابینسون تولید کننده ارشد بازی Afro Samurai دو سال قبل برای پیوستن به استودیوی ریدَکتِد (Redacted Studios)  از شرکت  نامکو جدا شد. در نتیجه ساخت شماره جدید بازی Afro Samurai توسط استودیو ریدَکتِد ادامه یافت. درتصویر منتشر شده، شخصیت آفرو را در مقابل کوما می‌بینیم. بازی Afro Samurai اقتباس شده از سری مانگا (کارتون ژاپنی) با همین نام است. این بازی توسط استودیوی  ریدَکتِد گیمز (Redacted Games) برای کنسول‌های نسل هشتم در حال ساخت است. Afro-Samurai-2-670x377 منبع: Twitter


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده