نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

مجله امپایر تصاویر جدیدی از فیلم Assassin's Creed منتشر کرد

پس از اینکه چند روز پیش اولین عکس رسمی مایکل فاسبندر در فیلم Assassin's Creed منتشر شد، امروز،‌ مجله معتبر امپایر در جدیدترین شماره خود، تصاویر جدیدی را از این فیلم منتشر کرد. با زومجی و تماشای این تصاویر همراه باشید.

چند روز پیش بود که وب‌سایت اینترتینمت ویکلی،‌ مصاحبه‌ای را با مایکل فاسبندر، هنرپیشه نقش اول فیلم Assassin's Creed ترتیب داده بود و اولین عکس رسمی از فیلم را منتشر کرد. در آن مصاحبه فاسبندر اعلام کرده بود که پیش از اینکه برای ایفای نقش اول در این فیلم انتخاب شود، هرگز بازی‌های این مجموعه را تجربه نکرده بود. امروز، مجله معتبر امپایر در جدیدترین شماره خودش، دو تصویر جدید از فیلم را منتشر کرده که در این دو تصویر ما می‌توانیم فاسبندر را هم در نقش کالوم لینچ در زمان حال و هم در نقش آگیولار، جد وی در قرن پانزدهم میلادی در اسپانیا را مشاهده کنیم:

تصاویر فیلم Assassin's Creed تصاویر فیلم Assassin's Creed فیلم Assassin’s Creed قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی‌ ۱۳۹۵) اکران شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این فیلم می‌تواند به اقتباس‌های سینمایی ناکام از روی بازی‌های ویدیویی پایان بدهد یا خیر.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم، چندی پیش تصاویری از سر صحنه فیلمبرداری Assassin’s Creed Movie منتشر شده بود که مایکل فاسبندر را در لباس مخصوصش نشان می‌داد. هفته گذشته نیز کمپین تبلیغاتی جدید و جالب فیلم آغاز شد. این فیلم توسط جاستین کورزل ‍ساخته می‌شود که اخیرا از او فیلم مکبث باز هم با بازی فاسبندر اکران شده بود.

علاوه بر فاسبندر، از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ماریون کوتیارد (که او هم در فیلم مکبث بازی کرده)، جرمی آیرونز، برایان گلیسون و مایکل کنت ویلیامز اشاره کرد.

کمپانی یوبی‌سافت که صاحب امتیاز مجموعه Assassin’s Creed است، در حال ساخت چند فیلم دیگر بر اساس بازی‌های محبوب خود است. تا به حال ساخت فیلم‌هایی بر اساس بازی‌های Far Cry، Rabbids، Watch Dogs، Splinter Cell و Ghost Recon از طرف این ناشر فرانسوی تایید شده است.

نظر شما درباره فیلم Assassin’s Creed چیست؟ آیا بالاخره این فیلم می‌تواند به روال ناکامی فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی پایان دهد؟

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده