// یکشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

Star Wars: The Force Awakens رکورد فروش روز کریسمس را هم شکست

تازه‌ترین فیلم سری استاروارز با فروش فوق‌العاده در روز کریسمس رکورد جدیدی را در باکس‌آفیس ثبت کرده است. این فیلم اکنون با قدرت به سمت کسب درآمد جهانی یک میلیارد دلار پیش می‌رود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از درآمد ۵۷ میلیون دلاری فیلم جدید استاروارز در شب اول اکران، این فیلم توانست با ادامه فروش فوق‌العاده خود در هفته اول درآمد ۵۱۷ میلیون دلاری را کسب کند. اکنون در تازه‌ترین رکورد، Star Wars: The Force Awakens با ثبت رقم ۷۶.۸ میلیون دلار در روز ۲۵ دسامبر (کریسمس) موفقیت جدیدی را در لیست عملکرد فروش باکس آفیس به ثبت رسانده است.

با توجه به آمار ارائه شده توسط وب‌سایت سرگرمی هفتگی (Entertainment Weekly) این رقم از مجموع فروش ۴۹.۳ میلیون دلاری در ایالات متحده و ۲۷.۵ میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی حاصل شده است.

رکورد قبلی بیشترین فروش فیلم در روز کریسمس مربوط به شرلوک هولمز ۲۰۰۹ با هنرنمایی رابرت داونی جونیور با فروش ۲۴.۶ میلیون دلار بود. The Force Awakens بیش از دو برابر این فروش را محقق کرده است. شماره هفتم استاروارز اکنون فروش ۸۹۰.۳ میلیون دلاری را در سراسر جهان تجربه کرده است و این تنها آغاز راهی برای این فیلم محبوب است.

نظر شما درباره فروش فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان و شکستن رکوردهای مختلف چیست؟‌ آیا به نظر شما این فیلم می‌تواند به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده