نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

نخستین نقدهای فیلم Star Wars: The Force Awakens «فوق العاده مثبت» به نظر می رسد

ظاهرا صبر و انتظار چندین ساله‌ی ما برای مشاهده قسمت جدید مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان ارزش داشته است. به‌تازگی برخی از هنرمندانی که موفق به تماشای فیلم Star Wars: The Force Awakens شدند شروع به صحبت‌کردن در رابطه با کیفیت عالی این فیلم کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

در حالی‌که تنها چند روز دیگر به اکران رسمی فیلم Star Wars: The Force Awakens زمان باقی است، کمپانی دیزنی طی روزهای گذشته فرش قرمز این فیلم را با حضور هنرمندان بزرگ برگزار کرد.

براساس گزارشات منتشرشده، جمعیتی که در فرش قرمز فیلم Star Wars: The Force Awakens حضور پیدا کرده بودند بسیار زیاد بوده و در میان آنها هنرمندانی مانند جوزِف گوردون و رِین ویلسون هم حضور داشته‌اند.

براساس این گزارشات، ظاهرا پس از اتمام فیلم تمام کسانی که آن را تماشا کردند با لب‌هایی خندان به سمت خانه‌ی خود راهی شدند. گِلِن ویپ که یکی از هنرمندان محبوب هالیوود است، در حساب توئیتر خود در رابطه با کیفیت و عملکرد فیلم Star Wars: The Force Awakens گفته است:

Star Wars: The Force Awakens فیلمی است که پس از چندین سال انتظار آن را می‌کشیدید.

ظاهرا عکس‌العمل تمام کسانی که موفق به تماشای این فیلم شدند مثبت بوده و تمامی آنها با زبان خود از کیفیت و زیبایی قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های Star Wars صحبت کرده‌اند.

Star-Wars-The-Force-Awakens

با این حال نمی‌توان این‌گونه نقدها را به‌صورت جدی در نظر گرفت. اما در این بین هنرمندی وجود دارد که یکی از طرفداران بزرگ جنگ ستارگان است و در این بین می‌توان عکس‌العمل وی در رابطه با عملکرد The Force Awakens را تقریبا جدی گرفت.

پَتون آزوالت، کُمِدیَن معروف دنیای هالیوود که موفق به تماشای زودهنگام فیلم The Force Awakens شده، در حساب توئیتر با چند کلمه ساده گفته است:

جِی.جِی آبرامز کار خود را به درستی انجام داد.

وی همچنین گفته پایان Star Wars: The Force Awakens «یکی از بهترین پایان‌های تاریخ» مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان بوده است.

ظاهرا برخلاف شک و شبهه‌هایی که در رابطه با کیفیت فیلم Star Wars: The Force Awakens داشتیم، آبرامز توانسته کار خود را به نحو احسن انجام دهد و خود را میان طرفداران بی‌شمار این مجموعه سربلند کند.

قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Attack Of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده