نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بهترین بازی های MMO اندروید

اگر به بازی‌های پر مأموریت و داستان‌های گیرا علاقه دارید پس بازی‌های سبک MMO برای شما ساخته شده‌اند! در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید تا شما را با لیستی ۱۰ تایی از برترین بازی‌های سبک MMO آشنا کنیم.

سبک MMO یا بازی‌های چند نفره آنلاین کلان به بازی‌هایی گفته می‌شود که همزمان کاربران زیادی می‌توانند به‌صورت آنلاین در آن‌ها مشغول بازی شوند. Clash of Clans و Stronghold بارزترین نمونه های این سبک بازی هستند که همه کاربران کمابیش با آن‌ها آشنا هستند یا نامشان را شنیده‌اند. این سبک بازی‌ها پر از غول‌های مختلف، دشمنان زیاد و محتویات گروهی هستند. در این سبک بازی کاربران می‌توانند با هم رقابت کنند یا تشکیل تیم دهند و به‌صورت گروهی در انجام بازی با هم همکاری کنند. این نوع بازی‌ها تاکنون برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی و گوشی‌های هوشمند به بازار ارائه شده‌اند. در این مطلب قصد داریم ۱۰ بازی برتر سبک MMO که برای سیستم‌عامل اندروید ارائه شده‌ است را به شما معرفی کنیم.

orderandchaos

۱. بازی Order & Chaos Online

این بازی یک بازی پرطرفدار و هیجان انگیز در سبک اکشن و مبارزه ای است که شرکت گیم لافت سازنده آن است. این بازی شما را وارد نبردی حماسی بین شیاطین و موجودات ماورائی با قدرت‌های جادویی می‌کند. بازی به شما این اجازه را می‌دهد که شخصیت دلخواهتان را خودتان طراحی کنید و با شخصیت خودتان به بازی بپردازید. بازی دارای دو سبک مختلف است، مبارزه بین انسان‌ها و شیاطین و مبارزه بین ارواح و اورک‌ها.

این بازی یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین اندروید است و تاکنون موفق به جذب هزاران بازیکن از سراسر دنیا شده است. بازی دارای امکانات تعاملی و ارتباطی وسیعی با دیگر بازیکنان است و به شما این امکان را می‌دهد که دوست و دشمنتان را خودتان تعیین کنید و با هرکه خواستید مبارزه، همکاری یا تعامل کنید. می‌توانید با دیگر بازیکنان اتحاد تشکیل دهید و از همیشه قوی‌تر شوید. این بازی مملو از کاراکترها، دشمنان و مراحل مختلف است و می‌تواند شما را تا روزها و حتی هفته ها سرگرم نگاه دارد.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی

Stellacept-Online

۲. بازی Stellacept Online

بازی بعدی ساخته استودیو Asobimo‌ است. در بازی شخصیت‌ها و کلاس‌های مختلفی وجود دارد که قابلیت ارتقا و به‌روزرسانی را دارند و با به‌روزرسانی هرچه بیشتر گذراندن مراحل را برای شما ساده تر می‌کنند. شخصیت‌های بازی نیز قابلیت شخصی‌سازی دارند و می‌توانید خودتان لباس و زره شخصیت مورد نظرتان را تغییر دهید. به کمک این همه امکانات دشمنانتان را نابود کنید و با زدن کمبو‌های مختلف امتیاز بیشتری از دشمن بگیرید.

شخصیتهای مورد علاقه‌تان را نیز می‌توانید به کمک گوگل آی‌دی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این بازی شامل ۵۰۰ مأموریت مختلف است و مملو از غول‌های مختلف است. در بازی قابلیت گفت‌وگو با سایر بازیکنان نیز گنجانده شده است و از این طریق می‌توانید با دوستانتان در ارتباط باشید.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی

Arcane-Legends

۳. بازی Arcane Legends

بازی Arcane Legends ساخته‌ی استودیوی Spacetime یک بازی چند نفره آنلاین در سبک MMORPG است. در این بازی ابتدا باید شخصیتتان را از بین سه حالت جنگجو، سرکش و جادوگر انتخاب کنید و پس از آن باید از میان 3 حیوان پلنگ، گرگ و لاک پشت یکی را برای همراهی در رقابت انتخاب کنید و با دوستانتان در سرار جهان به رقابت بپردازید. مناطق مبارزه موجود در بازی نیز تنوع زیادی دارند.

شما می‌توانید با شکست دادن دشمنان و ازبین‌بردن شیطان توانایی‌های خاص شخصیت را باز کنید و حیوانات ویژه‌ای برای مبارزه پیدا کنید. با کمی جست‌وجو در طول سفرها جواهرات و اشیا قیمتی نیز به‌دست خواهید آورد. در بازی می‌توانید حیوانات اهلی را جمع کنید و پرورش دهید، این حیوانات نیز در بازی به شما کمک خواهند کرد.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی

Izanagi-Online

۴. بازی Izanagi Online

Izanagi Online یک بازی سه‌بعدی جهان باز است که توسط استودیو Asobimo ساخته شده است. این بازی در سبک نینجا دنیایی با تم تیره دارد و شخصیت‌های آن را نیز Takashi Okazaki طراح و گرافیست مشهور طراحی کرده است. این بازی دارای گرافیک زیبا با جزئیاتی بالا است که برپایه موتور آنریل انجین ۳ ساخته شده است. در ابتدای بازی می‌توانید از بین چهار کلاس، سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید و به بازی بپردازید.

هرکلاس ویژگی‌های خاص خود را دارد. کلاسهای بازی عبارت‌اند از کلاس قاتل، جنگجو، جادوگر و روحانی! با استفاده از این کلاس‌ها می‌توانید دشمنانتان را با حمله مستقیم، جنگ تن به تن یا روش‌های دیگر نابود کنید. بازی صدها مرحله دارد و شما را تا روزها و هفته‌ها سرگرم نگاه می‌دارد. از ویژگی‌های دیگر بازی می‌توان به دنیای بسیار بزرگ و نقشه‌های زیاد، غول‌ها و رئیس‌های خطرناک و قابلیت ارتقای سلاح‌ها و زره ها اشاره کرد.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی

Angel-Stone

۵. بازی Angel Stone

این بازی نیز یکی دیگر از بازی‌های سبک MMO‌ آنلاین است اما تفاوت آن با دیگر بازی‌های این سبک آن است که شما در دنیایی میان هزاران کاربر دیگر به مبارزه و بازی می‌پردازید. و می‌توانید با کاربران دیگر گفت‌وگو و تعامل کنید. مبارزات این بازی درواقع به‌نوعی تن به تن هستند، شما باید با شیاطین بجنگید و دنیا را از دست آن‌ها نجات دهید.

در ابتدای بازی همانند سایر بازی‌های این سبک می‌توانید کلاس خاص بازیتان را انتخاب کنید و باتوجه‌به ویژگی‌های خاص آن کلاس به ادامه بازی بپردازید. این بازی بیش از ۶۰ مرحله دارد و تمام مراحل کاملا به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده‌اند. در بازی بیش از ۱۰۰ مهارت و قدرت وجود دارد که می‌توانید کاراکترتان را به آن‌ها مجهز کنید و مراحل را هرچه ساده‌تر بگذرانید. تعداد سلاح‌ها و زره‌های موجود در بازی نیز به قدری گسترده است که تمام نیاز‌هایتان را رفع خواهد کرد.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی

goatsimulator

۶. بازی Goat Simulator MMO

این بازی درواقع همان شبیه‌ساز بز ساخته‌ی استودیو Coffee Stain است! دراین بازی شما به‌عنوان یک بازیکن هدایت یک بز را در محیط جهان باز بازی به‌دست می گیرید. می‌توانید با شاخ افراد اطراف خود را بزنید یا از دست دشمنان فرار کنید. باید مراقب بز باشید و نگذارید که ماشین‌ها یا اشیاء دیگر به او برخورد کنند. از ویژگی‌های بازی می‌توان به جهان باز بودن آن، بزرگ بودن نقشه‌ها و عناصر تاثیر پذیر زیاد، گرافیک سه‌بعدی جذاب و مراحل بسیار زیاد اشاره کرد.

یکی از نکات جالب این بازی آن است که با شاخ زدن به اشیا و عناصر مختلف نیز امتیاز کسب می‌کنید.این بازی دارای 5 کلاس مختلف جنگجو، روژ، شعبده باز، شکارچی و مایکروفر است که ساعت ها شما را سرگرم نگاه می‌دارد.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی

Taichi-Panda

۷. بازی Taichi Panda

این بازی یک بازی سه‌بعدی نقش آفرینی است که توسط استودیو Snail Games‌ ساخته شده است. داستان بازی در مورد ماجراجویی سه قهرمان است که درواقع سه شخصیت بازی هستند. یک هنرمند رزمی دائو به نام پاندا، یک شوالیه شجاع با نام Lulandore و یک گنج‌یاب زیرک به نام Lauren Catcher. این سه شخصیت به‌دنبال نجات دنیا از دست شیطان هستند. گیم‌پلی بازی شامل مبارزات سریع شبه تن به تن، پاکسازی مسیر و یافتن گنج‌ها می‌شود.

سیستم کنترل بازی نیز بسیار ساده و واضح است. هریک از شخصیت‌ها پروسه تکامل خاص خود را دارند. هرچه بیشتر بازی می‌کنید کاراکترتان ارتقا می‌یابد. درکنار شخصیت اصلی حیواناتی نیز در بازی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید و از کمکشان استفاده کنید.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی

Avabel-Online

۸. بازی Avabel Online

این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استودیو Asobimo است. این بازی یکی از کامل‌ترین بازی‌های سبک MMO‌ است که صدها مرحله دارد و در هر مرحله نیز غول‌های بزرگی وجود دارد. بازی مطابق معمول بازی‌های این سبک از کلاس‌های متفاوتی تشکیل شده که هریک توانایی ‌های خاص خود را دارند. کاراکتر‌ها کاملا قابل شخصی‌سازی هستند و همه عناصر از لباس‌ها گرفته تا سلاح‌ها و مدل مو همگی قابل ارتقا و بهبود هستند.

بازی از نظر گرافیکی نیز به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده و گرافیک جذابی دارد.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی

Legion-of-Heroes

۹. بازی Legion Of Heroes

بازی بعدی فهرست Legion Of Heroes است که سبک آن تا حدودی فانتزی است. در این بازی شما باید ارتشی را برای رسیدن به پیروزی رهبری کنید. می‌توانید از بین قهرمانان بازی یکی را انتخاب کنید و برای خود ارتشی بسازید و در ماجراجویی‌ها و جنگ‌ها شرکت کنید و توانایی‌های کارکترتان را ارتقا دهید و پیروزی را از آن خود کنید! بازی مملو از ماجراجویی‌های مختلف، مبارزات دینامیک و نبرد‌های تن به تن است و هرچه در بازی پیشرفت می‌کنید با ازبین‌بردن دشمنان شیطانی موارد جذاب دیگری نیز به بازی اضافه می‌شود. در بازی بیش از ۱۰۰ قهرمان حضور دارد که می‌توانید برای گذراندن مراحل از آن‌ها استفاده کنید.

هریک از این قهرمانان توانایی‌های خاص خود را دارند که برای رسیدن به صدر جدول برترین بازیکنان باید از هریک از آن‌ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک سه‌بعدی جذاب، مبارزات بزرگ لشکری و همکاری با دوستان برای پیروزی در نبردها به‌صورت چند نفره اشاره کرد.

Order-and-Chaos-2

۱۰. بازی Order and Chaos II: Redemption

این بازی نیز همچون شماره اول فهرست ساخته شرکت گیم‌ لافت است. بازی Order and Chaos II: Redemption یک بازی حماسی است و بازهم داستان بازی حول محور مبارزه میان شیاطین و نیروهایی فوق انسانی است. نقشه بازی بسیار بزرگ هستند و جستجوی کامل آن چندین ساعت زمان می‌برد. در این بازی می‌توانید با سایر بازیکنان به گفت‌وگو و تعامل بپردازید و با بازیکنان دیگر همکاری کنید. کاراکتر‌های بازی نیز قابلیت شخصی‌سازی و ارتقا دارند. در ابتدای بازی می‌توانید کلاس مورد علاقه تان را انتخاب کنید و سبک بازی را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. سلاح‌های بازی نیز کاملا قابل ارتقا هستند.

بازی مشابه نسخه‌ی اول دونوع نبرد دارد که یکی میان انسان‌ها و شیاطین است و دیگری فوق انسانی است. این بازی شامل صدها مرحله سرگرم کننده است و با سبک آنلاین بازی‌های MMO و جذابیت‌های خاص خود طرفداران زیادی دارد.

دریافت از فروشگاه گوگل‌پلی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده