نویسنده: حامد افرومند
// سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۶

بررسی ویدیویی بازی NBA 2K16

همه ساله 2K Sports شبیه ساز بسکتبال خود با نام NBA2K را منتشر می‌کند. امسال نیز با انتشار بازی NBA2K16، شاهد پیشرفت‌هایی در آن بودیم که این بازی را به یکی از کامل‌ترین بازی‌های ورزشی تبدیل کرده است. با زومجی و بررسی ویدیویی NBA2K16 همراه باشید.

سری NBA2K همواره با خصوصیات منحصر به فرد خود، توجه علاقه‌مندان به رشته‌ی ورزشی بسکتبال را به خود جلب کرده است . در سال‌های اخیر 2K Sports با کنار زدن رقبا، توانسته جایگاهی مستحکم برای شبیه‌ساز بسکتبال خود دست و پا کند تا جایی که حتی نام رقبا هم به سختی می‌شنویم. نسخه‌ی پیش رو که NBA2K16 نام دارد با پیشرفت‌های خوبی همراه بوده و توانسته بدون دست زدن به مکانیزم‌های اصلی بازی، با بهبود نقاط ضعف و اضافه کردن المان‌های جدید، قدمی رو به جلو بردارد. شاید مهم‌ترین نکته‌ی قابل ذکر، اضافه شدن یک بخش داستانی بسیار قوی به بازی باشد که نسبت به سال گذشته پیچیده‌تر و با جزییات بیشتری دنبال می‌شود. بخش My Player با وجود چنین خط داستانی و گزینه‌های فراوان شخصی سازی، تا مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند و از طرفی بخش MYGM با داشتن امکانات مدیریتی بسیار قوی، شما را سرگرم مدیریت باشگاه مورد علاقه‌ی خود خواهد کرد. گیم‌پلی بازی با بعضی تغییرات در کنترل بازی و بهتر شدن هوش مصنوعی، کمی سخت‌تر شده است. گرافیک بازی نیز در نگاه اول تغییر زیادی نکرده، اما با اضافه شدن انیمیشن‌های بسیار زیاد، تنوع بازی بالا رفته و این موضوع را رفه‌رفته حس خواهید کرد. در ادامه شما را به تماشای بررسی ویدیویی زومجی از بازی NBA2K16 دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

  تهیه شده در زومجی زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی NBA2k16 و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.[/alert]

p30


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده