نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۸

معرفی بازی موبایل Traffic Racer: ویرا‌‌ژ و هیجان در اتوبان

صدای بوق اتومبیل‌ها، نوربالا چراغ خودروهایی که از روبه‌رو می‌آیند و ویراژ بین خطوط اتوبان‌ و تلاش برای کسب امتیاز بیشتر، همه و همه از شاخصه‌های بازی است که قصد داریم امروز آن را در بخش معرفی بازی موبایل به شما معرفی کنیم.

سبک رانندگی محدود به زمان و مکان و پلتفرم نیست و از زمان پیداش بازی‌های ویدیویی، همواره جزو پرطرفدارترین سبک‌ها بوده است. این سبک از بازی‌ها روی موبایل‌ها هم طرفداران بسیار زیادی دارد. شاید دلیل این موضوع و طرفداران و کاربران بی‌شمار سبک رانندگی در تلفن‌های هوشمند به دو دلیل باشد، یک این‌که این بازی‌ها عاری از هرگونه سناریو و پیچیدگی‌های داستان و گیم‌پلی‌ مشکل هستند که همین موضوع باعث شده تا به کمک قابل حمل بودن و نفوذ تلفن‌های هوشمند، در هر مکانی بتوان از آن لذت برد. نکته دوم، استفاده از سنسورهای شتاب سنج تلفن‌های هوشمند است که هیجان بازی‌های رانندگی را دو چندان می‌کند. بازی ماشینی دیگری می خواهید، مقاله ما را دنبال کنید.

در Traffic Racer می‌توانید فیلم رانندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و یا رانندگی دوستان خود را تماشا کنید

یکی از بازی‌هایی که توانسته در سبک رانندگی روی تلفن‌های هومشند برای خود اسم و رسمی پیدا کند، Traffic Race است. بازی که روی تمامی پلتفرم‌ها به خوبی رشد کرده و همواره یکی از بازی‌های است که در صدر آمار دریافت توسط کاربران قرار دارد. در Traffic Racer بر خلاف سایر بازی‌های سبک رانندگی، قرار نیست با رقیبان خود مسابقه دهید و مقام اول را کسب کنید. در این بازی شما باید در جاده‌ای بی‌پایان رانندگی کنید و تا جایی که می‌توانید به مسیر خود ادامه دهید و بدون این‌که با خودروهای دیگر تصادف کنید، اقدام به کسب بالاترین امتیار ممکن کنید. همین موضوع هم ارزش این بازی و تکرار آن را بالا می‌برد. هر بار که تصادف می‌کنید، عطش‌تان برای تکرار دوباره بازی بیشتر می‌شود. trrafic-racer-mobile گیم‌پلی بازی هم دارای پیچیدگی خاصی نیست و استودیو سازنده بازی این امکان را در اختیار مخاطب خود قرار داده تا بنابر سلیقه خود، نحوه کنترل خودرو را انتخاب کند. اگر از کنترل خودرو با استفاده از شناب‌سنج لذت می‌برید و با آن راحت هستید، می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌توانید از کننرل با استفاده از صفحه لمسی استفاده کنید. این نوع کنترل بازی به دو نوع کنترل آنالوگ یا کنترل با استفاده از جهت چپ و راست تقسیم می‌شود. همچنین می‌توانید نحوه گاز دادن را روی حالت دستی یا خودکار نیز تنظیم کنید. پیشنهاد من این است که وقتی از سنسور شناب‌سنج موبایل خود برای کنترل خودرو استفاده می‌کنید، شتاب خودرو را روی حالت خودکار تنظیم کنید. حالت‌های مختلفی نیز در بازی وجود دارد. از اتوبان یک‌طرفه و دوطرفه گرفته تا حالت Time Trial که ۱۰۰ ثانیه وقت دارید تا بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. علاوه بر این‌ حالت‌ها، شما می‌توانید آزادانه در اتوبان رانندگی کنید. در Traffic Racer چهار مکان اعم از جاده سرسبز، صحرایی، برفی و شهری وجود دارد که سه مورد اول در روز و جاده شهری در شب قابل بازی است. بازی از اتومبیل‌های متنوعی بهره می‌برد که همه آن‌ها قابل بازی و قابل شخصی‌سازی هستند. به موازات این‌که در بازی به کسب امتیاز و پول بپردازید، می‌توانید با اتومبیل‌های پیشرفته‌تری رانندگی و به شخصی‌سازی آن‌ها بپردازید. اگرچه بازی به جزئیات این شخصی‌سازی نپرداخته اما برای یک بازی موبایل کافی و مناسب است. علاوه بر تغییر رنگ و رینگ آلومینیومی، می‌توانید با پرداخت پول به بهبود موتور و هندلینگ و شتاب اتومبیل خود بپردازید. تمام این موارد با پولی که از مسابقات به دست می‌آورید، قابل دست‌یابی است. البته می‌توانید پول خود در داخل بازی را با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نیز افزایش دهید. این در حالی است که نکته مثبت Traffic Racer این است که شما را مجبور به استفاده از این سیستم نمی‌کند و می‌توانید با تلاش و وقت بیشتر، از تمام آیتم‌های بازی استفاده کنید.

ption id="attachment_10795" align="alignleft" width="400"]traffic-racer-mobile رانندگی در شب لذت دیگری دارد

  جلوه‌های بصری هم اگرچه مانند بازی‌های Asphalt یا Real Racing نیست اما در نوع خود و با توجه به سبکی که دنبال می‌کند راضی کننده است، ولی با این حال استودیو سازنده آن می‌توانست بیشتر از این به طراحی محیط اطراف بپردازد. پس از پایان هر رانندگی می‌توانید امتیاز کسب شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، اما این تمام قابلیت اجتماعی این بازی نیست. Traffic Racer با بهره‌بردن از شبکه اجتماعی Everyplay به کاربران خود این امکان را داده است تا بتوانند رانندگی خود را تماشا کرده یا آن‌ را با دیگران به اشتراک بگذارند، امکانی که می‌تواند در هرچه جذاب شدن رقابت در این بازی کمک کند. سخن آخر این‌ که Traffic Racer از آن دسته بازی‌هایی است که تجربه آن محدود به زمان و مکان خاصی نیست و به زیبایی نام سرگرمی را یدک می‌کشد. اگر به بازی‌های رانندگی و سرعت و ویراژ در اتوبان علاقه دارید، این بازی و اتومبیل‌های متنوع و فوق‌العاده آن را از دست ندهید. دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از ویندوز مارکت| دانلود از کافه بازار  تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده