نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds استودیو Bluehole همچنان به عملکرد خیره کننده خود ادامه می‌دهد و فروش این بازی آنلاین از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

از زمان عرضه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در سرویس Early Access فروشگاه استیم، این بازی آنلاین تبدیل به پدیده بازی‌های ویدیویی شده و به موفقیت عظیمی دست یافته که با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد عملکرد خیره کننده ساخته برندن گرین و استودیو Bluehole همچنان ادامه خواهد داشت.

طبق بسته مطبوعاتی منتشر شده توسط تیم توسعه بازی، فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده و نکته جالب‌تر اینکه آمار فروش ماهانه بازی هر ماه افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر رسیدن به این آمار فروش فوق العاده، از دیگر دستاوردهای بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds می‌توان به شکستن رکورد بیشترین تعداد کاربر هم‌زمان استیم هم اشاره کرد که قبلا متعلق به بازی Dota 2 بود. علاوه بر این، امسال در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 هم ۹۲ بازیکن از ۱۹ کشور مختلف دور یکدیگر جمع شده و در چهار حالت بازی به رقابت با یکدیگر پرداختند. آمار بازدید این رویداد در توییچ (Twitch) از مرز ۵۶۶ هزار نفر در روز اول عبور کرد، در حالیکه در همین روز، آمار بازدیدکنندگان از طریق PandaTV به رقم ۵.۶ میلیون رسیده است.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون از طریق سرویس Early Access استیم برای کامپیوتر در دسترس است. نسخه کامل بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. نسخه ایکس باکس وان بازی هم در دست توسعه بوده و قرار است در سال جاری عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده