// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

بازی های هفته سوم تیر 1396 برای اندروید

در هفته‌ی سوم تیرماه در نهایت بازی Final Fantasy XV: A New Empire برای اندروید معرفی شد و بازی Missiles را برای شما معرفی کردیم.

هفته سوم تیرماه، به ویژه برای اندروید دارها هفته شلوغی بود، در این هفته در نهایت اسکوئر انیکس بازی اندروید و آیفون Final Fantasy XV: A New Empire را برای اندروید و آیفون معرفی کرد، در ادامه بازی Mr Future Ninja را داشتیم که بازیکنان را به یک ماجراجویی مخفی‌کاری برای مقابله با شرکت تحقیقاتی ژنتیک می‌برد. در هفته گذشته همچنین بازی Castle Revenge را معرفی کردیم که شما را به نبردی برای دفاع از قلعه می‌برد. در صورتی که بازی‌های زیر نظر شما را جلب نکرده‌اند، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های رایگان اندروید و بهترین بازی های پولی اندروید را معرفی می‌کند. علاوه بر این، با ورود به بخش بازی موبایل می‌توانید سایر بازی‌های معرفی شده در زومجی را مطالعه کنید.

بازی Castle Revenge

Castle Revenge

یک بازی استراتژی خوب می‌خواهید که در آن عناصر دفاع از قلعه استفاده شده باشد؟ بازی Castle Revenge، قلعه‌ای را در اختیارتان می‌گذارد و این شما هستید که باید با استحکام بخشیدن به بخش‌های مختلف قلعه در برابر هجوم ناجوانمردانه‌ی دشمنان دوام بیاورید. هدف شما از ساخت قلعه، ساخت سازه‌ای مقاومت در برابر حمله‌های دشمن است تا حتی با برخورد سنگ منجنیق نیز از هم نپاشد. البته انتقام بخشی از نبردهای دوران باستان بوده‌ و می‌توانید با یک منجنیق مشابه با آنچه در بازی Angry Birds دیده بودیم، به جان قلعه‌ی دشمن بی‌افتید. ارتقاء قلعه و یافتن سنگ‌هایی قدرتمند برای تار و مار کردن قلعه‌های دشمن، از دیگر ویژگی‌هایی بازی هستند که در کنار صداگذاری خوب و گرافیک ساده، اما زیبای Castle Revenge، شما را برای ادامه ترغیب می‌کنند.

دانلود بازی Castle Revenge

بازی Final Fantasy XV: A New Empire

Final Fantasy XV: A New Empire

دیگر علاقه‌ی اسکوئر انیکس برای حضور در بازار بازی موبایل بر همگان آشکار است و این کمپانی اخیرا بازی جدیدی را با الهام از پانزدهمین فاینال فانتزی برای اندروید و iOS عرضه کرده است. در این بازی باید امپراطوری خود را بسازید و دنیای جدیدی را خلق کنید. هرچند ظاهر بازی شبیه به بازی‌های شهرسازی است اما روند داستانی Final Fantasy XV: A New Empire بازیکنان را به ماجراجویی برای عضویت در گیلد‌ها و یافتن متحد می‌برد و باید با انجام ماموریت‌های اصلی و البته فرعی، سعی کنید امپراطوری خود را با شکوه نگه دارید. در کنار حضور شخصیت‌های آشنا مانند نوکتیس و قابلیت خریداری تجهیزات و پوشش برای این شخصیت، شما باید با یافتن هم‌پیمانان، از سقوط امپراطوی جلوگیری کنید. این بازی رایگان برای علاقمندان به سری فاینال فانتزی پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Final Fantasy XV: A New Empire

بازی Impossible Road

Impossible Road

گوی را بردارید و در مسیری مارپیچ و مشابه با ترن هوایی، بیشترین مسافت ممکن را طی کنید. بازی ظاهر و رنگ‌آمیزی ساده‌ای دارد و بازیکنان باید تا جای ممکن فاصله‌ی بیشتری را روی مسیرهای پر پیچ و خم طی کنند. Impossible Road بدون شک بازی چالشی و البته سرگرم‌کننده‌ای برای علاقمندان به ثبت رکورد است. از روی مارپیچ به بیرون پرواز کنید و باری دیگر با هدایت گوی و افتادن در مسیر، امتیاز‌های بیشتری را کسب کنید. البته همچنان می‌توانید تنها در مسیر بمانید و بدون خطر کردن، به هدایت گوی ادامه دهید. بازی چالشی و جذاب می‌خواهید؟ بازی اندروید و آیفون Impossible Road گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. این بازی یک نسخه پلی‌استیشن 4‌ نیز دارد که حداقل در زمینه‌ گرافیک تفاوت آشکاری با نسخه موبایلش دارد.

دانلود بازی موبایل Impossible Road

بازی Missile

Missiles

در بازی Missiles باید تا جای ممکن با کنترل هواپیمایی که در مرکز صفحه قرار دارد از موشک‌ها دوری کنید و سعی کنید با حرکات مارپیچ موشک‌های هدف‌دار را گیج کنید. موشک‌های بازی ویژگی‌های منحصر به فرد دارند و هر موشک از نظر سرعت با دیگری دارای تفاوت‌هایی است. بعضی موشک‌ها به صورت گروهی و بدون هدف حرکت می‌کنند و برخی نیز کمی سمج‌تر هستند و مستقیم به سمت شما می‌آیند. توسعه‌دهنده همچنین کنترل‌های مختلفی را در اختیارتان گذاشته تا به روشی که علاقه دارید به تجربه بازی بپردازید. Missiles همچنین دو نوع پاورآپ برای محافظت و بقای بیشتر در برابر موشک‌ها دارد که خب می‌توانید با برداشتن آنها سرعت هواپیما را بیشتر یا حفاظی را در اطراف هواپیما ایجاد کنید.

دانلود بازی Missiles

بازی Mr Future Ninja

Mr Future Ninja

شرکتی شیطانی‌ و نینجاهایی گرفتار شده در دست دانشمندانی که قصد انجام آزمایش‌های ژنتیکی روی آنها را دارند. بازی Mr Future Ninja یکی از بهترین بازی‌های مخفی کاری است که می‌توانیم برای تجربه آخر هفته به شما پیشنهاد کنیم. در این بازی باید با نینجایی بنفش رنگ همراه شوید تا با استفاده از تخصص پرتاب شوریکن او، به سراغ سایر نینجاها برویم که در بند شرکت شیطانی هستند. هر شخصیت دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند پرتاب شوریکن یا تلپورت است. نکته مهم، امکان اشتراک قدرت نینجاها با یکدیگر است. در نتیجه می‌توانید با نزدیک کردن یکی از شخصیت‌ها به دیگری به عنوان مثال، ویژگی تلپورت را برای هر دو یا سه نینجا فعال کنید. بازی دشمنان سایبرگی نیز دارد که باید با تفکر، یک به یک به سراغ‌شان برید.

دانلود بازی Mr Future Ninja


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده