نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۵۱: از حضور فیفا در بازی های آسیایی تا رونمایی از Call of Duty: WWII

در پنجاه و یکمین هفته‌نامه ویدیویی زومجی، ضمن اعلام حضور فیفا در بازی‌های آسیایی، از نسخه جدید Call of Duty با نام Call of Duty: WWII می‌گوییم.

در ایستگاه پنجاه و یکم هفته‌نامه ویدیویی زومجی قرار گرفته‌ایم و مانند همیشه، قصد داریم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای سرگرمی داشته باشیم. هفته گذشته اتفاقات خیلی زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد که شاید بتوان یکی از مهم‌ترین آنها را اضافه شدن فیفا و بازی‌های ویدیویی دیگر را به عنوان یک رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ برشمرد. در هفته‌نامه این هفته، این خبر را اعلام می‌کنیم و در ادامه یکی از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را که دیروز عصر منتشر شد، اعلام می‌کنیم. آن خبر هم چیزی نیست جز رونمایی رسمی اکتیویژن از نسخه بعدی بازی Call of Duty با نام Call of Duty: WWII که اکتیویژن قرار است اطلاعات تکمیلی از این بازی را در روز چهارشنبه ارائه کند.

در ادامه هفته‌نامه ۵۱، طبق معمول همیشه مروری کلی بر مهم‌ترین اخبار دنیای سرگرمی‌ می‌اندازیم. پس اگر هفته گذشته فرصت نکردید که زومجی را دنبال کنید، اصلا نگران نباشید و با فشردن دکمه «پلی» در ویدیوی زیر، از مهم‌ترین اخبار هفت روز گذشته مطلع شوید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید - تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده