نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۷

بازی Call of Duty: WWII رسما معرفی شد

اکتیویژن رسما بازی Call of Duty: WWII را تایید و معرفی کرد. این بازی در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت.

از مدت‌ها پیش اخبار و شایعه‌های مختلفی در مورد نسخه بعدی بازی Call of Duty منتشر می‌شود و حال اکتیویژن، ناشر بازی، رسما این اثر را با نام Call of Duty: WWII معرفی کرد. بر این اساس شایعه‌های منتشر شده مبنی بر جریان داشتن بازی در زمان جنگ جهانی دوم همگی صحت داشتند و نسخه بعدی Call of Duty، در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. 

بازی Call of Duty: WWII توسط استودیو اسلج‌همر ساخته می‌شود که پیش از این نسخه Advanced Warfare از این سری را ساخته و در توسعه نسخه Modern Warfare 3 نیز به استودیو اینفینیتی وارد کمک کرده بود. 

اکتیویژن پیش از این تایید کرده بود که نسخه جدید سری Call of Duty قرار است بازگشتی بر ریشه‌های این مجموعه باشد. قطعا طرفداران قدیمی این مجموعه از اینکه می‌توانند امسال نسخه‌ای از این بازی را که در جنگ جهانی دوم جریان تجربه کنند، خوشحال خواهند بود. 

اکتیویژن فعلا به جز تایید رسمی بازی، اطلاعات بیش‌تری از آن منتشر نکرده است. با این حال این کمپانی قرار است در تاریخ ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) در جریان یک لایو استریم به صورت کامل از این بازی رونمایی کنند. این لایو استریم ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران پخش خواهد شد. پس روز چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ همراه زومجی باشید تا با Call of Duty جدید که در جنگ جهانی دوم جریان دارد، بیش‌تر آشنا شویم. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده