نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷

بازی Destiny 2 رسما معرفی شد

استودیو بانجی با انتشار توییتی رسما بازی Destiny 2 را تایید کرد. 

استودیوبانجی، سازنده بازی Destiny، دقایقی پیش و در جدیدترین اخبار بازی، توییتی منتشر و بازی Destiny 2 را رسما تایید کرد. ساخت دنباله‌ای برای بازی Destiny از مدت‌ها پیش توسطاکتیویژن، ناشر بازی، تایید شده بود. ولی تصویری که امروز بانجی در توییتر خود منتشر کرد، رسما تایید می‌کند که اسم این بازی Destiny 2 خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:

بازی Destiny 2

بانجی اطلاعات بیش‌تری از جمله تاریخ انتشار بازی با پلتفرم‌های مقصد آن را منتشر نکرده است. با این حال اکتیویژن پیش از این تایید کرده بود که دنباله بازی Destiny قرار است پاییز سال ۲۰۱۷ منتشر شود. همچنین اخیرا پوستری از این بازی فاش شد که بر اساس آن، تاریخ انتشار این بازی ماه سپتامبر خواهد بود. البته این مورد هنوز تایید نشده است. 

همچنین در دیگر اخبار مرتبط با بازی Destiny 2، پیش از این شایعه شده بود که این اثر قرار است علاوه بر کنسول‌ها، برای پی‌سی نیز عرضه شود. همچنین چندی پیش بانجی رسما اعلام کرد که گیمر‌ها قادر نخواهند بود مواردی مثل آیتم‌ها یا سطح شخصیت‌شان را از نسخه اول به نسخه دوم منتقل کنند. با این حال می‌توانید ظاهر شخصیت را به نسخه دوم منتقل کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده