نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ پخش فصل سوم سریال Better Call Saul اعلام شد

شبکه AMC تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) را اعلام کرد.

شبکه AMC تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Better Call Saul را که نسخه پیش درآمد سریال محبوب بریکینگ بد (Breaking Bad) است، رسما تایید و اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل سوم این سریال از روز دوشنبه ۱۰ آوریل ۲۰۱۷ (۲۱ فروردین ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. طبق گفته اینترتیمنت ویکلی، این سریال کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن خواهد رفت. دو فصل اول سریال Better Call Saul در ماه فوریه به روی آنتن رفته بودند. همچنین AMC به طور رسمی حضور شخصیت گاس فرینگ با بازی جیانکارلو اسپوزیتو را در فصل سوم این سریال تایید کرد.

پیش از این، ویدیو تبلیغاتی جدیدی از سریال Better Call Saul منتشر شده بود که از بازگشت و حضور فرینگ در این سریال خبر داده بود. این ویدیو، تبلیغ تجاری رستوران و فست فود زنجیره‌ای پولوس هرمانوس را نشان می‌دهد که مدیریت آن بر عهده گاس فرینگ است. فرینگ یک مواد فروش بزرگ است که با پوشش رستوران زنجیره‌ای، شبکه وسیع توزیع و ساخت مواد مخدر را اداره می‌کند. علاوه بر این، AMC اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال ورود به سرزمین‌های بد (Into the Badlands) از تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۷ (۲۹ اسفند) و پخش فصل اول سریال پسر (The Son) از تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۷ (۱۹ فروردین ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.

Into The Badlands

پیش از این، تیزر کوتاهی از فصل سوم سریال Better Call Saul نیز منتشر شده بود که در آن جیمی مک‌گیل با بازی باب ادنکیرک، را مشاهده می‌کنیم که دستگیر شده است و به نظر می‌رسد در این فصل فعالیت‌های غیر قانونی خود را گسترش خواهد داد. پخش هفتگی دو فصل اول سریال Better Call Saul در آمریکا بر عهده شبکه AMC و در سطح جهان بر عهده شبکه استریم نت‌فلیکس بوده است، اما این سیستم و رویه پخش هنوز برای فصل سوم تایید نشده است. ساخت سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان، یکی از خالقان سریال Breaking Bad، است. او پس از پایان سریال Breaking Bad در سال ۲۰۱۳، ساخت نسخه پیش درآمد این سریال را آغاز کرد.

تمرکز سریال Better Call Saul بر روی جیمی مک‌گیل و روند تبدیل شدنش به ساول گودمن است. علاوه بر ادنکیرک، جاناتان بانکز نیز برای بازی در نقش مایک ارمنترات در این سریال بازگشته است. ریا سیهورن، پاتریک فابین و مایکل مک‌کین دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ادنکیرک در چهار فصل از سریال Breaking Bad حضور داشته است. در نوامبر سال گذشته میلادی، چارلی کالر، یکی از اعضای هیئت مدیره شبکه AMC، در مصاحبه‌ای در مورد فصل سوم سریال Better Call Saul صحبت کرد. او گفت:

کاری که وینس، پیتر (گولد، دستیار سازنده سریال)، باب و تمام تیم سریال Better Call Saul، انجام می‌دهند، بی‌نظیر و قابل توجه است. آن‌ها یکی از نمادین‌ترین، فراگیر‌ترین و پر بحث‌ترین (در میان طرفداران و بینندگان سریال) سریال‌های تاریخ تلویزیون را خلق کرده‌اند که این سریال پیش درآمد بر روی پای خود کاملا ایستاده است. تماشای تبدیل و تغییر تفکرات، احساسات و اخلاقیات جیمی مک‌گیل به ساول گودمن برای میلیون‌ها نفر بیننده و طرفدار لذت بخش و سرگرم کننده است و طرفداران می‌خواهند ببینند که آیا این سریال در نهایت ارتباطی با سریال Breaking Bad بر قرار خواهد کرد یا خیر. این مجموعه احساس، سرعت و حساسیت خود را دارد و ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا ببینیم که این گروه فوق العاده و با استعداد چه چیزی را برای فصل سوم آماده کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده