نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۸

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه No Man's Sky

بازی موردانتظار No Man's Sky امروز عرضه شد و حال تریلر هنگام انتشار آن هم منتشر شده است. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

No Man's Sky یکی از متفاوت‌ترین بازی‌هایی موجود در بازار است. این بازی که به مدت چند سال توسط استودیو هلو گیمز و با رهبری شان موری در دست ساخت بود، امروز (۱۹ مرداد) رسما روی پلی‌استیشن 4 عرضه شده است و ۲۲ مرداد هم برای پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی گیمر را به اکتشافی در فضا می‌برد؛ فضایی که ۱۸ کوینتیلیون سیاره در آن وجود دارد و اگر بخواهید تک‌تک این سیاره‌ها را بررسی و کاوش کنید، به ۵ میلیارد سال زمان نیاز خواهید داشت.

در بازی ۴ اصل وجود دارد که عبارتند از: تجارت، بقا، اکتشاف و مبارزه. سازندگان، دست گیمر را باز گذاشته‌اند تا مسیر دلخواه خود را در No Man's Sky انتخاب کند. همچنین هدف اصلی در این بازی، رسیدن به مرکز کهکشان است؛ مکانی که در تریلر هنگام عرضه‌ی بازی هم به آن اشاره شده و مشخص نیست که در آن چه چیزی انتظار گیمر را می‌کشد. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب هنگام انتشار بازی را تماشا کنید:

| |

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این بازی کسب کنید، می‌توانید پیش نمایش آن را در زومجی بخوانید. همچنین رضا حاج‌محمدی هم در مطلبی تئوری بزرگ این بازی را مورد بررسی قرار داده که اگر دوست دارید بدانید مرکز هستی کجا است، پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده