نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

دونالد گلاور احتمالا در فیلم Han Solo حضور خواهد داشت

طبق شایعاتی که منتشر شده است، شخصیت نمادین و قدیمی لاندو کالریسیان در فیلم هان سولو (Han Solo) حضور خواهد داشت و گزینه اول برای بازی در نقش وی، دونالد گلاور است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، چوباکا، کمک خلبان قابل اعتماد هان سولو در فیلم مستقل این شخصیت محبوب حضور خواهد داشت و لوکاس‌فیلم در حال انتخاب بازیگر نقش چوباکا در فیلم Han Solo است، حال به نظر می‌رسد شخصیت دیگری از دنیای جنگ ستارگان در فیلم Han Solo حضور خواهد داشت. در خبری که اخیرا منتشر شده است، تیم تولید این فیلم در حال انتخاب بازیگر برای نقش همکار قاچاقچی فضایی به نام لاندو کالریسیان در این فیلم هستند. این خبر و شایعه اولین بار توسط وب‌سایت درپ و BMD منتشر شده است و در ادامه اعلام کردند که دونالد گلاور، بازیگر سریال کامیونیتی (Community)، گزینه اول فیل لرد و کریس میلر، کارگردانان فیلم Han Solo، برای بازی در نقش لاندو کالریسیان است. گلاور در حال حاضر در فیلمبرداری فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) حضور دارد و مشخص نیست اگر به وی برای حضور در فیلم Han Solo پیشنهاد شود آیا او قبول می‌کند یا خیر.

Han Solo And Lando Calrissian

بیلی دی ویلیامز نقش لاندو را در سری اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان بر عهده داشت، او در دو فیلم جنگ ستارگان: امپراتوری ضربه می‌زند (Star Wars: The Empire Strikes Back) و جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Star Wars: Return of the Jedi) حضور داشت. او برای اولین بار به عنوان دوست قدیمی هان و صاحب قبلی سفینه میلینیوم فالکون معرفی شد. تا به امروز تنها حضور آلدن ارنرایک، برای بازی در نقش هان سولو، در این فیلم تایید شده است. در کامیک کان سن دیگو امسال، ارنرایک به طرفداران گفت زمانی که برای اولین بار برای این نقش تست بازیگری داد، انتظار نداشت در آن قبول شود و نقش هان سولو به وی داد شود. به نقل از ددلاین، ارنرایک می‌گوید:

زمانی که خبر ساخت و تولید فیلم اعلام شد، من می‌دانستم که افراد زیادی برای بازی در این نقش می‌آیند و تست خواهند داد. من دیالوگ‌های دوتا از شخصیت‌های فیلم را خواندم و آن‌ها را دوست داشتم و با خودم فکر کردم چه کسی می‌داند، بد نیست شانسم را امتحان کنم.

 ارنرایک همچنین اعلام کرد که مراحل تست بازیگری در این فیلم، شش ماه به طول انجامیده است. در برخی از جلسات تست بازیگری در سفینه میلینیوم فالکون به همراه شخصیت چوباکا انجام شده است. این در حالی است که چندی پیش تایید شد هان سولو در فیلم Rogue One: A Star Wars Story حضور نخواهد داشت. همچنین گفته می‌شود، لوکاس فیلم در اندیشه ساخت سه‌گانه فیلم هان سولو با حضور آلدن ارنرایک است.

 فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و لارنس کاسدان به همراه پسرش جان کاسدان، کار نوشتن فیلمنامه فیلم هان سولو را بر عهده خواهند داشت. فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه یا فوریه سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده