نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تماشا کنید: تریلر «بقا» بازی No Man's Sky

استودیو هلو گیمز، سازنده بازی No Man's Sky، در ادامه انتشار تریلرهای آشنایی با ویژگی‌های بازی، تریلر تلاش برای بقای بازی را منتشر کرده است. با زومجی و تماشای تریلر همراه باشید.

کم کم در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار No Man's Sky هستیم و استودیو Hello Games، چندی است در راستای آشنا کردن بازیکنان با ویژگی‌های بازی، تریلرهایی درباره ویژگی‌های مختلف آن منتشر کرده است. پس از دیدن تریلرهای تجارت، مبارزه واکتشاف، این بار نوبت پخش آخرین تریلر از این مجموعه به نام «بقا» رسیده است. 

با توجه به تریلر منتشر شده، به نظر می‌رسد تلاش برای زنده ماندن در دنیای بی‌رحم بازی که به صورت تصادفی تولید می‌شود، کار بسیار دشواری است. یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های بازیکنان، آب و هوای بازی است زیرا برخی از سیاره‌ها توانایی این را دارند که به صورت ناگهانی بسیار سرد یا گرم شوند. از دیگر نگرانی‌های بازیکنان در سیاره‌های بازی هم می‌توان به خطر رادیواکتیو، باران اسیدی و حیات وحش اشاره کرد. 

با این حال گیمرها در این بازی کاملا بی‌دفاع نیستند و می‌توانند با خرید ارتقا‌های مختلف، از خود در مقابل این خطرات محافظت کنند. 

این ویدیو، آخرین ویدیو از سری ویدیوهای «راهنماهای کهکشان» است که توسط هلو گیمز منتشر شده است. در انتها شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

| |

بازی No Man's Sky قرار است در تاریخ ۱۹ مرداد در آمریکای شمالی و یک روز بعد در اروپا برای پلی‌استیشن 4  عرضه شود. چند روز پیش استودیو هلو گیمز اعلام کرد که عرضه این بازی برای رایانه‌های شخصی با سه روز تاخیر مواجه شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده