نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

ویدیویی ۱۲ دقیقه ای از بخش داستانی Battlefield 1

روز گذشته ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای از بخش داستانی بازی Battlefield 1 در اینترنت منتشر شد.

هفته پیش، الکترونیک آرتز، اولین تریلر از بخش داستانی بازی مورد انتظار Battlefield 1 را منتشر کرد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. روز گذشته، ویدیوی جدیدی از این بخش بازی منتشر شده که ۱۲ دقیقه از آن را نشان می‌دهد.

این ویدیو که در کانال رسمی یوتیوب وستی منتشر شد، با این جمله آغاز می‌شود: «بیش از ۶۰ میلیون سرباز در جنگی که با نام «جنگ جنگ‌ها» شناخته می‌شود، مبارزه کردند. این جنگ دنیا را برای همیشه تغییر داد. چیزی که شما می‌بینید، مبارزات در خط مقدم است. کسی از شما انتظار ندارد که زنده بمانید»

|

این ویدیو بخش‌هایی از مرحله Storm of Steel بازی را نشان می‌دهد که به بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. تعداد مبارزات نزدیک در این مرحله بسیار زیاد است و حتی شما در مرحله‌ای وظیفه راندن تانک را نیز بر عهده می‌گیرید. هر موقع هم که شما کشته می‌شوید، نام یک سرباز متفاوت که در جنگ کشته شده است، برروی صفحه نقش می‌بندد.

این مرحله از آن مراحلی است که برای مشترکین سرویس‌های EA Access و Origin Access در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر از مشترکین این سرویس هستید، می‌توانید در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) به مدت ۱۰ ساعت بازی را تجربه کنید.

بر خلاف بخش داستانی بازی‌های قبلی مجموعه Battlefield، شما در این بخش از بازی بتلفیلد 1 کنترل شخصیت‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرد که هرکدام داستان مخصوص به خود را دارند. 

Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده