پادجی | فرق بازی جهان-باز عالی با بازی جهان-باز معمولی
00:02:47 نینجا گایدن 4 از نگاه آرائیس
00:03:42 گوست آو یوته از نگاه محمدحسین و آرائیس
00:06:40 جیمز کامرون و فرق او با بسیاری از فیلمسازهای دیگر
00:08:10 نوع سطحبندی مبارزات در گوست آو یوته
00:09:29 تفاوت محتوای اصلی با محتوای فرعی در برخی از بازیها
00:10:25 فرق بازیهای جهان-باز برتر با بازیهای جهان-باز حوصلهسربر
00:14:16 باز هم عشقورزی به تاریخچه نینجا گایدن
00:14:42 باز هم عشقورزی به الن ویک 2
00:15:08 تمایل آرائیس به تجربه نیر اتوماتا
00:15:36 سازندگان اصلی نینجا گایدن 4
00:16:08 معرفی بازی Ball x Pit
00:16:33 لذت بردن آرائیس از Absolum و انتظار کشیدن برای Saros
00:17:19 توضیحات امیرسامان در رابطه با نبردهای قانونی نینتندو به کمک پتنتهای پوکمون + اهمیت نظرات طرفدارها + دلایل ادامهدار بودن موفقیت سوئیچ
00:26:19 دیدگاه فرید راجعبه ضرورت گسترش پیدا کردن نگاه گیمرها به بازیهای متفاوت بهعلاوهی معرفی چند بازی مستقل ارزشمند
00:31:48 بازیهای برتر باید «هویت» داشته باشند؛ بااینکه صنعت ویدیوگیم به محصولات مصرفی هم نیاز دارد
00:36:13 یک کامنت ارزشمند که ما را تحت تاثیر قرار داد
00:39:19 سوال یک کاربر درباره تفاوت شنیدن پادجی ازطریق پادکچرهای مختلف
00:40:10 ایتاگاکی یک راکاستار بود
00:40:37 حرفهای جالب دن هوزر، همبنیانگذار راکاستار در مصاحبه اخیر
00:42:11 کامنتهای بیشتر از شما شنوندگان عزیز پادجی
00:43:37 تلاش بیشتر محمدحسین برای سوق دادن آرائیس به سمت تجربه Alan Wake 2 سم لیک
00:46:02 انتظار فراوان برای تجربه RE Requiem
00:46:42 کامنتهای خواندنی و باحال بیشتر
01:02:39 تاکید مجدد روی ضرورت وجود رقابت و گمانهزنی دربارهی اوجگیری رقیب جدید در دنیای کنسول گیمینگ
01:05:27 پیشنهاد آرائیس برای نام کاربری یکی از رفقای پادجی
01:05:47 با کدوم بازی بهصورت حرفهای مشغول تجربهی ویدیوگیم مبارزهای بشیم؟
01:16:33 ما و شما بازیسازها را عاشقانه دوست داریم
تهیهکننده و تدوینگر: محمدحسین جعفریان
ناظر فنی و آهنگساز: آرائیس نظریان | طراحی پوستر: احسان جعفرزاده کردی
کارشناسهای این قسمت: محمدحسین جعفریان و آرائیس نظریان