زوبین متولد شد؛ تولد یک تجربه تازه از دل زومیت
بسیاری از کاربران پیش از این با بخش محصولات زومیت که ابزاری برای مقایسه مشخصات فنی و فروشندگان کالای الکترونیکی بود آشنا هستند. بخش محصولات زومیت (که از این پس به صورت مستقل و با نام زوبین فعالیت خواهد کرد) گنجینهای کامل از بیش از ۷۰ هزار کالای الکترونیکی در ۱۰۰ دسته محصول را پیشتر در اختیار کاربران قرار میداد.
تولد یک برند جدید
زوبین یک برند مستقل اما زادهشده از دل زومیت است؛ برندی که آمده است تا با تمرکز بر کالاهای دیجیتال، تجربهای سریع، دقیق و کاربرپسندتر در انتخاب و خرید این محصولات به شما ارائه دهد. فعالیت بخش محصولات تحت یک برند جدید علاوه بر شفافیت ماهیت برند و آزاد شدن پتانسیلهای پیشرفت بیشتر به زوبین اجازه میدهد تا این سرویس را به دست تعداد بیشتری از افراد برساند.
نام زوبین برگرفته از نام یک نوع نیزه پرتابی است که به دقت و سبکی شهرت داشته است.
زوبین با نوشتار انگلیسی
زومیت
زوبین با نوشتار فارسی
با نگاه به لوگو زوبین مفاهیمی همچون سر نیزه، مقایسه، لیبل کالا، نشانگر ماوس در ذهن تداعی میشود و دلیل انتخاب طیف رنگ سبز نیز همراستایی آن با مفاهیم اعتماد، تعادل و تصمیمگیری هوشمندانه و ارزشهای برند زوبین است.
زوبین چه چیزی ارائه میکند؟
زوبین یک همراه از مرحله آشنایی با محصول و انتخاب تا خرید و حتی پس از آن است:
- کاملترین و دقیقترین اطلاعات محصولات الکترونیکی
- پیشنهاد خرید در بازههای قیمتی مختلف و برای سلایق متفاوت با مجموعه ارزشمند راهنمای خرید
- ارائه محتوای متنی، ویدئویی، بررسی تخصصی برای آشنایی با محصول
- ابزار مقایسه اطلاعات محصول
- آشنا کردن کاربر با رقبا و محصولات مشابه که شاید از وجود آنها بی اطلاع است
- پاسخ به سوالات کاربران با هر سطح دانش و رفع ابهامات آنها
- بررسی و نظرات کاربران با امکان تبادلنظر کاربران پیرامون آن
- معرفی فروشگاههای معتبر اینترنتی و حضوری هر محصول
- پشتیبانی پس از خرید و ارائهی محتوای پس از خرید برای استفاده از محصولات
سرویسهایی مثل ترب، ایمالز و فروشگاههای اینترنتی عموما در انتهای مسیر خرید ایستادهاند و فاقد اجزای مسیر خرید هستند یا آنها را به صورت محدود ارائه میکنند. ما در زوبین سعی میکنیم همه آنچه کاربران برای خرید نیاز دارند را یکجا به آنها ارائه دهیم.
رسالت زوبین، همراهی با کاربران برای کم کردن هزینه و خطر انتخاب و خرید محصول الکترونیکی است.
کاربران همچنان بزرگترین سرمایه این خانواده
کاربران هدف اصلی زوبین ۵ دسته هستند:
- کسانی که دنبال انتخاب کالای دیجیتال مطابق نیاز خود هستند
- کسانی که کالای خود را انتخاب کردهاند و میخواهد کاملتر گزینه انتخابی خود را بشناسند
- کسانی که به دنبال فروشگاه معتبر و یک خرید کم خطر هستند
- کسانی که به دنبال زمان خرید مناسب هستند (استفاده از قابلیت اعلان تغییرات قیمت و موجودی)
- علاقهمندان و گیکها که به دنبال بحث و تبادلنظر در مورد کالاهای الکترونیکی هستند
بیش از ۳۰۰ هزار بررسی و امتیاز به محصولات تا به امروز داده شده است و تیم زومیت و جامعه کاربری فعال آن به بیش از ۷۰ درصد سوالات و ابهامات کاربران در بخش نظرات تا به امروز پاسخ دادهاند. برندهای سامسونگ، شیائومی و اپل به ترتیب پرطرفدارترین برندها از بین ۱۸۰۰ برند فعال در زوبین هستند و کاربران بیش از همه به دنبال محصولات ۳ دسته گوشی، لپتاپ و هدفون در زومیت و زوبین هستند.
اپلیکیشن زوبین؛ دریچهای به سوی کاربران بیشتر
اپلیکیشن زوبین؛ همراه شما در خرید کالای الکترونیکی
بخش عمده ترافیک ایجاد شده برای وبسایتهای مثل زومیت توسط کاربران گوشیهای موبایل ایجاد میشود. اپلیکیشن راهی برای دسترسی سریع و تجربه کاربری بهتر در زوبین است و آن را به دست کاربران بیشتری خواهد رساند. اعلان کاهش قیمت محصولات، موجود شدن آنها، پاسخ به سوالات و … در کنار تجربه کاربری بهبود یافته در اپلیکیشن زوبین در اختیار کاربران قرار گرفته است.
کاربران از امروز میتوانند نسخه اندروید اپلیکیشن زوبین را دانلود و از آن استفاده کنند.
زوبین به کجا خواهد رفت؟
کاهش مخاطرات انتخاب و خرید کالا چراغ راه زوبین در توسعه کسبوکار و قابلیتها خواهد بود. زوبین به دنبال تبدیل شدن به گزینه اول کاربران برای انتخاب، مقایسه و خرید کالاهای الکترونیکی است. جای هیچ فروشگاه و محصول الکترونیکی در زوبین خالی نخواهد بود، فهرستی از قابلیتهایی که کاربران در آینده نزدیک باید منتظر آنها باشند:
- صفحه اختصاصی فروشگاهها و لیست فروشگاههای همکار (اطلاعات، محصولات و نظرات)؛ از امروز
- انتشار اپلیکیشن زوبین در پلتفرمهای مختلف؛ از امروز
- اضافه شدن فروشگاههای حضوری
- فعالیت در یک دامنه مستقل
- آغاز به کار مجله زوبین با تمرکز بر تولید محتوای مرتبط با محصولات
- امکان اتصال و نمایش محصولات دست دوم و اپن باکس فروشگاهی
- اضافه شدن سیستم بنچمارکهای فنی برای مقایسه کمیتر توانایی محصولات
ما مسیر گسترش زوبین را با جدیت در پیش گرفتهایم و امکانات جدیدی برای آن در راه است. منتظر نظرات، بازخوردها و پیشنهادهای ارزشمند شما هستیم.
زوبین با همراهی شما معنا پیدا میکند