پادجی | کن لوین چگونه بازی‌ها را بزرگ‌تر کرد؟

اپیزود ۱۸ پادکست گیمینگ زومجی
یک‌شنبه 15 تیر 1404 - 21:00
مطالعه 2 دقیقه
کن لوین (سازنده سیستم شاک ۲ و بایوشاک) چگونه بازی ها را بزرگتر کرد؟ | پادجی، پادکست گیمینگ زومجی
اپیزود ۱۸ پادجی متمرکز روی فردی است که واقعا دوست دارد صنعت ویدیوگیم را دچار تحول کند و باعث پیشرفت جدی داستان‌گویی در این مدیوم شود.
تبلیغات
کانال پادجی در کست باکس
کانال پادجی در اسپاتیفای
کانال پادجی در اپل پادکستز
کانال پادجی در شنوتو

کن لوین که زیر نظر بازی‌سازهایی بزرگ آموزش دید و سپس در اواخر قرن ۲۰ میلادی بازی سیستم شاک 2 را ساخت. او چند سال بعد از آن با خلق بایوشاک، جایگاه خود به‌عنوان یک مؤلف را در دنیای بازی‌های ویدیویی تثبیت کرد. در این پرونده از پادکست گیمینگ زومجی به سراغ لوین رفتیم.

چگونه با بازی‌های کن لوین آشنا شدیم؟ 00:01:11

مقدمه؛ از فیلم‌نامه‌نویسی تا ورود به استودیو بازی‌سازی 00:07:45

استاد اصلی کن لوین 00:09:50

بازی «ایمرسیو سیم» چیست؟ 00:14:33

تاسیس استودیو ایرشنال گیمز و ساخت دنباله سیستم شاک 00:16:43

بازی‌های کمترشناخته‌شده و پروژه‌های قراردادی 00:27:06

زمان شروع کار روی پروژه جاه‌طلبانه کن لوین و فروش استودیو به تیک-تو اینتراکتیو 00:29:29

بایوشاک 00:32:22

اشاراتی به دنباله بایوشاک 00:53:04

نکاتی درباره نوع داستان‌گویی لوین 00:54:17

بایوشاک اینفینیت 01:04:05

بسته‌های الحاقی مهم بایوشاک اینفینیت 01:22:35

از رویای لگوهای روایی تا گوست استوری گیمز و بازی جوداس 01:30:51

کامنت‌های شما 01:57:12

بررسی نینتندو سوئیچ ۲ از نگاهی دیگر براساس تجربه‌ی یکی از کاربرهای درجه‌یک زومجی 02:53:57

تهیه‌کننده و تدوین‌گر: محمدحسین جعفریان | طراحی پوستر: احسان جعفرزاده کردی

کارشناس‌های این قسمت: علی گودرزی و محمدحسین جعفریان

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات