// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

پوشش زنده زومجی از کنفرانس بتسدا در E3 2015، فردا دوشنبه ساعت ۶:۰۰ بامداد

شیپور آغاز رسمی رویداد E3 2015 امسال به دست کمپانی بتسدا، ناشر بازی‌های بزرگی مانند Doom، Elder Scrolls،Fallout و Wolfenstein زده می‌شود. زومجی در اولین قدم خود قصد دارد تا این کنفرانس مهم را در روز دوشنبه ساعت ۶ بامداد به طور کامل پوشش زنده دهد.

شاید متوجه این موضوع شده‌اید که رویداد E3 امسال بسیار بزرگ‌تر و مهم‌تر از سال‌های گذشته شده است. جدا از بحث بازی‌های نسل هشتمی و گجت‌هایی مانند هدست‌های واقعیت مجازی، امسال برای اولین بار شاهد شرکت‌هایی هستیم که قبلا در E3 حضور کم‌رنگ‌تری داشتند اما امسال تصمیم گرفتند همچون کمپانی‌های ناشر دیگر مانند یوبی‌سافت و الکترونیک‌آرتز، محفل و کنفرانس مخصوص خود را داشته باشند. بتسدا، این کمپانی نام‌آشنا و صاحب سبک هم جزو همین ناشران است و قرار است اولین کنفرانس خود در تاریخ E3 را فردا، دوشنبه راس ساعت ۶ بامداد برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود بتسدا در اولین حضور خود با دستان پر به استقبال هوادارانش بیاید و بازی‌های استثنایی را به نمایش بگذارد. از Fallout 4 گرفته که قبل از E3 رونمایی شد، تا رونمایی کامل از Doom که فقط تیزری ۱۰ ثانیه‌ای از آن منتشر شد و همه را حسابی منتظر خود نگه داشته است. از طرفی Dishonored 2 یکی از محوری‌ترین بازی‌هایی است که بتسدا به احتمال قوی از آن رونمایی خواهد کرد. هنوز نمی‌دانیم بتسدا چه برنامه‌های دیگری برای کنفرانس خود دارد اما می‌توان باز انتظار بازی‌های جدید دیگری از این کمپانی کهنه کار داشته باشیم.

اگر می‌خواهید از جزئیات لحظه به لحظه‌ی این کنفرانس با خبر باشید، می‌توانید فردا دوشنبه راس ساعت ۶ در سایت زومجی باشید تا پوشش زنده این کنفرانس را مشاهده کنید. با ما در طول دوره‌ی نمایشگاه E3 2015 همراه باشید.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده