// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

پشت صحنه خنده‌دار فیلمزی رو از دست ندید!

به مناسبت از راه رسیدن نوروز و به این امید که لبخندی را تقدیم شما کنیم، در این ویدیو نگاهی به اتفاقات خنده‌آور در پشت صحنه فیلمزی داشتیم. همراه ما باشید.

فیلمزی کمتر از یک سال است که متولد شده. با همراهی شما حالا کانال یوتیوب فیلمزی بیشتر از ۵۷۰۰ سابسکرایبر در یوتیوب دارد و تعداد بینندگان ویدیوهای فیلمزی در آپارات از یک میلیون فراتر رفت. ما درباره‌ی فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، انیمیشن‌های گوناگون و صدالبته انیمه‌های ژاپنی ویدیو ساختیم و آن‌ها را تقدیم‌تان کردیم.

در پروسه‌ی ضبط این حجم از ویدیوهای کوتاه و بلند، اتفاقات متفاوتی رخ می‌دهند که صدای خنده‌ی خودمان را هم بلند می‌کنند؛ از گفتن اسم شخصیت داستان احتمالی یکی از اسپین-آف‌های بازی تاج و تخت گرفته تا تلاش من برای تلفظ دقیق اسم ساتُرو گُجُ (ساتورو گوجو)!. تصمیم گرفتیم که در آستانه‌ی سال نو، با یک ویدیو به مرور برخی از سوتی‌های خنده‌دار اعضای فیلمزی بپردازیم تا شما را هم در خنده‌های خود سهیم کنیم.

راستی کمی هم در نیمه‌ی اول ویدیو گپ زدیم؛ تا هم برنامه‌های قبلی در زومجی را به یاد بیاوریم و هم نوروز را تبریک بگوییم. با فیلمزی در سال پیش رو همراه باشید که برنامه‌های جذابی داریم.

لطفا برای حمایت از فیلمزی در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده