// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۵

پادکست لایو‌؛ آینده ایکس باکس چه خواهد شد؟

فردا ۲۷ بهمن ماه، در یوتوب لایو خواهیم شد و در قالب یک پادکست، در مورد آینده ایکس باکس و صحبت‌های فیل اسپنسر، گفت و گو خواهیم کرد.

مدتی است که شایعاتی حول برند ایکس باکس منتشر شده است. شایعاتی با محوریت اینکه بازی‌های آینده و فعلی ایکس باکس از جمله Starfield برای پلتفرم‌ پلی استیشن هم عرضه خواهند شد. ازاین‌رو خشم کاربران، پیامد این حواشی بود و فیلم اسپنسر مدتی پیش و در جریان یک توییت اعلام کرد که در آینده اخباری حول آینده برند ایکس باکس منتشر خواهد شد.

حال ایکس باکس به‌تازگی اعلام کرد که ۲۶ بهمن ماه و ساعت ۱۱:۳۰ شب، شاهد یک پادکست با محوریت آینده ایکس باکس خواهیم بود. در جریان این پادکست به حواشی جواب داده خواهد شد و خواهیم دید که اسپنسر و تیم‌اش چه مواردی را برای کاربران تدارک دیده‌اند. ما در زومجی هم برنامه‌ای را برای تحلیل این پادکست در نظر گرفته‌ایم. ازاین‌رو فردا ظهر و ساعت ۲، در مورد این پادکست صحبت خواهیم کرد.

البته که این تحلیل در یوتوب زومجی و به‌صورت لایو انجام خواهد شد و خوشحال می‌شویم که شما کاربران هم حضور پیدا کنید و سوالات خود را حول این موضوع بپرسید. در نتیجه اگر هنوز یوتوب زومجی را سابسکرایب نکرده‌اید، آن را سابسکرایب کرده و زنگوله را هم روشن کنید.

تماشا در یوتیوب زومجی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده