نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۶

پوشش زنده رویداد معرفی بازی های جدید پلی استیشن | بازپخش اضافه شد

سونی در اولین ساعت از بامداد فردا رویداد جدید State of Play را برگزار می‌کند و ما هم در زومجی به پوشش زنده و ویدیویی آن خواهیم پرداخت. 

پس از اینکه چندی پیش مایکروسافت رویدادی برای معرفی بازی‌های ایکس باکس برگزار کرد، حالا هم نوبت به سونی رسیده است تا در جریان یک قسمت جدید از برنامه State of Play، به معرفی بازی‌های آینده پلی استیشن بپردازد. این برنامه ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۱۲ بهمن (امشب) برگزار می‌شود و ما هم در زومجی از کمی زودتر و حدود ساعت ۱ به پوشش زنده و ویدیویی آن خواهیم پرداخت. همچنین اخبار و تریلرهای مراسم هم در سریع‌ترین زمان از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی زومجی منتشر می‌شوند. 

پوشش زنده از طریق آپارات و یوتیوب زومجی در دسترس خواهد بود و می‌توانید از ادامه این صفحه هم آن را تماشا کنید. همچنین پوشش زنده که حامی آن فروشگاه هزارتو است، جایزه ویژه‌ای هم خواهد داشت که برای اطلاع از آن، می‌توانید به این پست اینستاگرام زومجی سر بزنید. 

تماشا بازپخش زومجی از یوتیوب

هزارتو لوگو

حامی لایو زومجی از مراسم سونی | فروشگاه بزرگ هزارتو، مرکز خرید انواع تجهیزات گیمینگ و سرگرمی با بهترین قیمت، ارسال سریع و ده روز ضمانت بازگشت کالا. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و هزارتو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده