بهترین های سال ۲۰۲۳ ویدیو گیم از نگاه زومجی

بهترین های سال ۲۰۲۳ ویدیو گیم از نگاه زومجی

شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۹

در روز‌های پیش‌رو، قرار است کنار هم به انتخاب بهترین‌های سال صنعت بازی از نگاه زومجی و کاربران آن بپردازیم. با جزییات این رویداد همراه ادامه مطلب باشید. 

سال ۲۰۲۳ با انتشار بازی‌های باکیفیت زیادی در سبک‌ها و برای پلتفرم‌های مختلف چند روز پیش به پایان رسید. سال گذشته چه در زمینه بازی‌های بزرگ و AAA و چه از حیث بازی‌های کوچک‌تر و غیرمنتظره، شاهد آثار متنوع و ارزشمندی بودیم که توانستند یک سال جذاب را برای علاقه‌مندان به ویدیو گیم رقم بزنند. با تمام شدن ۲۰۲۳، ما هم در زومجی تصمیم گرفتیم تا در چند شاخه مختلف، به انتخاب بهترین‌های سال بپردازیم و البته که شما هم می‌توانید با نظرات خودتان، برنده این دسته‌ها را مشخص کنید. 

رویداد بهترین‌های سال از نگاه زومجی، در ۹ شاخه مختلف از فردا آغاز خواهد شد. یک روز در میان راس ساعت ۲۰، یک مطلب از بهترین‌های سال از نگاه زومجی منتشر می‌شود و در آن می‌توانید بهترین بازی انتخاب‌شده در آن شاخه را از نگاه اعضای تحریریه سایت ببینید. پس از انتشار مطلب، ۲۳ ساعت یعنی تا ساعت ۱۹ روز بعد، شما هم فرصت خواهید داشت تا از طریق فرم نظرسنجی موجود در آن مطلب، بهترین بازی آن شاخه را از دید خودتان انتخاب کنید و ساعت ۱۹ روز بعد، با پایان نظرسنجی، نتیجه نهایی در آن مطلب منتشر خواهد شد و با همین روال، به سراغ بخش‌های بعدی هم می‌رویم. 

در ادامه می‌توانید ۹ بخش رویداد بهترین‌های سال زومجی را به ترتیب انتشار مشاهده کنید که با انتشار مطلب هرکدام، از حالت قفل خارج خواهند شد و با کلیک روی آن‌ها از همین صفحه، می‌توانید وارد مطلب مربوط به آن شوید. 

با توجه به درخواست برخی از کاربران و همینطور فراهم کردن زمان برای شرکت افراد بیش‌تر در نظرسنجی‌ها، تصمیم گرفتیم تا مطالب به صورت یک روز درمیان منتشر شوند.

پوستر بهترین بازی اکشن ادونچر بدون قفل

بهترین بازی اکشن ۲۰۲۳ زومجی قفل‌شده

بهترین بازی استراتژی ۲۰۲۳ زومجی‌شده

بهترین بازی مبارزه‌ای ۲۰۲۳ زومجی قفل‌شده

بهترین بازی نقش آفرینی ۲۰۲۳ زومجی قفل‌شده

بهترین بازی ورزشی ۲۰۲۳ زومجی قفل‌شده

بهترین بازی مستقل ۲۰۲۳ زومجی قفل‌شده

موردانتظارترین بازی ۲۰۲۴ زومجی قفل‌شده

بهترین بازی سال ۲۰۲۳ زومجی قفل‌شده

پس از فردا در کنار زومجی باشید تا به مرور ۹ مطلب مربوط به بهترین‌های سال منتشر شوند و علاوه بر مشاهده نظر اعضای تحریریه زومجی، شما هم بتوانید بهترین‌های سال را از نگاه خودتان انتخاب کنید. 

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده