نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷

ورود جدی زومیت به لوازم خانگی در بخش محصولات

زومیت به‌تازگی لیست کاملی از قیمت و امکانات لوازم خانگی را به همراه امکان مقایسه به بخش محصولات اضافه کرده است. 

لوازم خانگی با وجود کم شدن تنوع برندهای فعال در بازار کشورمان،‌ همچنان جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین لوازم الکترونیکی محسوب می‌شوند. فقدان منبع کامل برای شناخت محصولات و مقایسه‌ی آن‌ها در این بخش بیش از دیگر لوازم الکترونیکی حس می‌شود بنابراین ما در زومیت مسیر ارائه اطلاعات فنی و قیمت این محصولات را نیز در دستور کار قرار دادیم. ما کار خود را در لوازم خانگی از دسته‌های زیر آغاز کرده‌ایم و شما می‌توانید هم اکنون اقدام به مقایسه و مشاهده محصولات مختلف کنید:

  • یخچال فریز
  • ماشین ظرفشویی
  • ماشین لباسشویی
  • هود آشپزخانه
  • کولر گازی

دسته محصول تلویزیون نیز از گذشته یکی از دسته‌های فعال ما در زومیت بوده است. تلاش زیادی برای گردآوری و آماده کردن محصولات برای لوازم خانگی به دلیل ویژگی‌ها ذاتی این دسته‌ها و برندهای فعال در بازار کشور نیاز بوده است تا بتوان هر آنچه که کاربران پیش از خرید نیاز دارند را به طول کامل در اختیارشان قرار دهیم. ما علاوه بر محصولاتی که به صورت رسمی در کشورمان موجود هستند محصولات برندهای معتبر (که واردات رسمی آن‌ها به نوعی متوقف شده است) را نیز در دستور کار داریم.

بهترین ماشین لباسشویی ایران

شما می‌توانید قیمت یخچال، قیمت لباسشویی،‌ قیمت ظرفشویی، قیمت هود آشپزخانه و قیمت کولز گازی را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید. با اضافه شدن لوازم خانگی به بخش محصولات زومیت به زودی تنوع فروشگاه‌های فعال نیز در این دسته‌ها بیش‌تر خواهد شد.

کاربران زومیت همواره در مسیر پیشرفت همراه ما بوده‌اند. لطفا بررسی و نظر خود در مورد محصولات الکترونیکی مختلف را با ما و دیگر کاربران در بخش «نظرات کاربران» به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی در مورد هر محصولی داشتید در بخش «سوالات کاربران» با ما در میان بگذارید. شما چه دسته‌هایی را برای ورود به بخش محصولات زومیت مناسب می‌دانید؟


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده