نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰

زومجی و فیلمزی را در تردز دنبال کنید | شبکه اجتماعی جدید متا

متا به‌تازگی از شبکه اجتماعی جدید خود به نام Threads (تردز) رونمایی کرده است و شما نیز از همین لحظه می‌توانید حساب رسمی زومجی و حساب رسمی فیلمزی را در این پلتفرم دنبال کنید.

شرکت متا، به‌عنوان یکی از مهره‌های اصلی حوزه شبکه‌های اجتماعی ساعاتی پیش از پلتفرم جدید خود با نام تردز (Threads) رونمایی کرد. تردز به‌صورت یکپارچه با اینستاگرام عمل خواهد کرد. برای استفاده از تردز کافی است آن را نصب کنید و به واسطه حساب اینستاگرام خود از آن استفاده کنید. تردز سازوکاری شبیه به توییتر دارد؛ در این پلتفرم می‌توانید پست‌های متنی به ضمیمه‌ی تصویر منتشر کنید، دوستان‌تان را «ری‌پست» یا «کوت» کنید، برای آن‌ها کامنت بگذارید یا پست‌های آن‌ها را لایک کنید. از آن‌جا که تردز به‌صورت یکپارچه با اینستاگرام کار می‌کند، شما می‌توانید پست‌های خود و دیگران در تردز را به‌صورت استوری یا پست جداگانه در حساب شخصی اینستاگرام خودتان بازنشر دهید. همچنین پس از انتشار یک پست در تردز، می‌توانید تعیین کنید چه افرادی اجازه دارند برای پست شما کامنت بگذارند.

تردز که تازه چند ساعت پیش در دسترس قرار گرفته، با استقبال کاربران مواجه شده است. اگر همین الان تردز را باز کنید، می‌بینید که افراد زیادی مشغول فعالیت و شخصی‌سازی حساب کاربری‌شان هستند. علاوه‌بر این، طبق اعلام مارک زاکربرگ پلتفرم تردز تنها در چند ساعت ابتدایی راه‌اندازی‌اش میزبان ده میلیون کاربر بوده است. ما در تیم زومجی همواره سعی داشته‌ایم که جدیدترین اخبار حوزه سرگرمی را در سریع‌ترین زمان و دردسترس‌ترین حالت ممکن به‌دست شما برسانیم. در همین راستا، حساب رسمی زومجی در تردز را راه‌اندازی کرده‌ایم و شما از این پس می‌توانید علاوه‌بر وب‌سایت، اینستاگرام، تلگرام و توییتر زومجی، در تردز هم ما را دنبال کنید تا هیچ خبری از دست‌تان در نرود.

همچنین طرفدارهای سینما و تلویزیون می‌توانند همین حالا حساب رسمی فیلمزی در تردز را دنبال کنند. منتظر شما کاربرهای محترم هستیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده