نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۵

بازپخش پوشش زنده ویدیویی زومجی از مراسم یوبیسافت فروارد

رویداد یوبیسافت فروارد دیشب برگزار شد و در این مطلب می‌توانید بازپخش آن را تماشا کنید.

در ادامه رویداد‌های گیمینگ خرداد، این بار نوبت یوبیسافت رسید تا دیشب رویداد خودش را برگزار کند. در این مراسم شاهد نمایش‌های مفصلی از نسخه جدید اسسینز کرید، بازی Prince of Persia جدید و همینطور بازی Star Wars: Outlaws در کنار سایر آثار این شرکت فرانسوی بودیم. زومجی هم این مراسم را به‌صورت زنده و ویدیویی پوشش داد که در ادامه، می‌توانید نسخه ضبط‌شده آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

انتظار می‌رود که در مراسم یوبیسافت، شاهد نمایشی از بازی‌هایی چون نسخه جدید اسسینز کرید یا حتی Prince of Persia باشیم و طرفداران منتظر هستند تا شاید اطلاعات بیش‌تری از بازی‌هایی چون ریمیک اسپلینتر سل ارائه شود. به هر حال یوبیسافت آنقدر بازی معروف و محبوب دارد که بتواند نمایش جذابی تقدیم مخاطبان کند. پوشش زنده زومجی از طریق آپارات و یوتیوب و همینطور ادامه همین صفحه در دسترس خواهد بود و می‌توانید اخبار و تریلر‌های آن را هم از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی زومجی دنبال کنید. 

فروشگاه آی‌پینز حامی پوشش زنده زومجی از رویداد امشب با کد تخفیف است. شما می‌توانید هم‌اکنون با ورود به سایت آی‌پینز کلی گیفت‌کارت را با قیمت خوب خریداری کنید. تازه آی‌پینز کد تخفیف ZOOMG را برای گیفت‌کارت‌های استیم، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو استفاده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده