نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۵

بازپخش پوشش زنده ویدیویی زومجی از رویداد پلی استیشن

رویداد پلی استیشن دیشب برگزار شد و ما هم در زومجی آن را پوشش دادیم که می‌توانید نسخه ضبط‌شده آن را در ادامه تماشا کنید.

چندی پیش سونی رویداد جدید خود را با محوریت بازی‌های کنسولی و واقعیت مجازی معرفی کرد و این مراسم، قرار است ساعت ۲۳ امشب، چهارشنبه ۳ خرداد، برگزار شود. اطلاعات زیادی از بازی‌هایی که قرار است در این رویداد نمایش داشته باشند ارائه نشده اما شایعه‌های جذابی مثل احتمال معرفی ریمیک متال گیر ۳ به‌گوش می‌رسد. با توجه به اهمیت این رویداد، ما هم در زومجی به شکل زنده و ویدیویی آن را پوشش خواهیم داد و خوشحال می‌شویم تا در کنار شما کاربران عزیز به تماشای مراسم بپردازیم. 

شرکت تسکو، تولید کننده محصولات گیمینگ حامی پوشش زنده ویدیویی زومجی از مراسم معرفی بازی های جدید پلی استیشن است. تسکو امروز اینجا است تا در شو کیس سونی برای بازی‌های پلی‌استیشن 5 و پلی استیشن وی آر همراه ما باشد. برندی که نه‌تنها در عرصه لوازم جانبی کامپیوتر، صوتی تصویری و موبایل، بلکه در حوزه گیم هم سروصدای زیادی در ایران به‌پا کرده است. 

شما می‌توانید لایو زومجی را با حمایت تسکو در همین صفحه، آپارات یا یوتیوب تماشا کنید. پس وعده دیدار ما ساعت ۲۳ امشب، تا آن زمان می‌توانید نظرات خود را در مورد نمایش‌هایی انتظار دارید با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید. 

تسکو، تولیدکننده لوازم گیمینگ حامی پوشش زنده زومجی از مراسم پلی استیشن است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده