نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۰

نوروز ۱۴۰۲ مبارک

در نخستین دقایق از سال ۱۴۰۲، صمیمی‌ترین تبریک‌ها را برای داشتن سالی خوب تقدیم شما می‌کنیم. همراه ویدیو تبریک عید اعضای زومجی باشید.

سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقاتی که تجربه کردیم، به پایان رسید. زومجی در این سال هم سعی کرد تا تمام تلاش خود را برای ارائه محتوایی ارزشمند و مناسب برای شما کاربران عزیز مجموعه انجام دهد. از ساخت ویدیو‌های مختلف تا انتشار مطالب در زمینه‌های گیم، سینما و سخت‌افزار. هدف ما همیشه ارائه بهترین‌های ممکن به شما کاربران عزیزی است که همراهی و حمایت‌های شما، اصلی‌ترین انگیزه ما در تحریریه برای فعالیت است. ممنون هستیم که امسال هم کنار ما بودید و امیدواریم که سال ۱۴۰۲، برای همه ما سال بهتری باشد تا با خیالی آسوده‌تر و دلی شاد‌تر، بتوانیم بهتر و راحت‌تر در کنار هم از سرگرمی‌هایی که عاشق‌شان هستیم لذت ببریم،‌ در مورد آن‌ها بنویسیم و برای اجرای ویدیو،‌ جلوی دوربین برویم. 

ویدیویی که در ادامه آماده کرده‌ایم، تبریکی است از طرف اعضای تحریریه زومجی برای سال نو که در آن راجع به بهترین و بدترین بازی‌ها و فیلم‌های امسال خودمان هم صحبت کرده‌ایم. نوروز ۱۴۰۲ مبارک و به امید اینکه روز‌های خوبی در این سال در انتظارتان باشد:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده