نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵

نوروز ۱۴۰۱ مبارک

سال ۱۴۰۱ از راه رسیده و زومجی هم برای شما کاربران عزیز، آرزوی بهترین‌ها را در سال جدید دارد. سال نو مبارک!

فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار، بهانه‌ای است تا بودن در کنار عزیزان‌مان را جشن بگیریم و سپاسگزار باشیم از اینکه یک سال دیگر هم با تمام اتفاقات تلخ و شیرینش به پایان رسیده و شروع سال جدید، فرصتی است برای آغاز دوباره و تلاش برای بهتر شدن. برای ما هم در زومجی چه سعادتی بالاتر از اینکه یک سال دیگر در کنار شما کاربران عزیز بودیم و این افتخار را داشتیم که در حد توان، شما را سرگرم کنیم. 

زومجی در سال ۱۴۰۰ تلاش زیادی کرد تا با محتویات متنی و ویدیویی مختلف، ضمن پوشش اخبار دنیای سرگرمی، نگاهی هم به تولید محتوای اختصاصی از نقد و بررسی فیلم و بازی گرفته تا ویدیو‌های مختلف و مقالات تالیفی داشته باشد. هدف تحریریه زومجی همواره این بوده تا بهترین خودمان باشیم و در این راه انرژی منتقل‌شده از طرف شما هم قطعا محرک اصلی بوده است؛ طبیعتا نواقصی هم داشته‌ایم که امیدواریم با حمایت شما، در سال جدید بتوانیم بهتر و سریع‌تر از همیشه به پوشش مباحث مختلف بپردازیم. 

فراتر از تمام این مسائل، تحریریه زومجی و کاربران آن، هرگز از یکدیگر جدا نیستند و ما همواره شما را به عنوان حامیان اصلی و از آن مهم‌تر، اعضای خانواده بزرگ زومجی می‌دانیم. از این رو چه بهانه‌ای بهتر از رسیدن سال نو و نوروز تا صمیمی‌ترین تبریک‌ها و آرزوی‌های خوب‌مان برای سال جدید را تقدیم شما کنیم. پس در این اولین دقایق از تحویل سال، دعوت می‌کنیم تا ویدیو تبریک زیر را تماشا کنید: 

تماشا در یوتیوب

«سال نو مبارک و با آرزوی بهترین‌ها»


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده