نویسنده: تیم زومجی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵

پدال به خانواده زومیت پیوست

خوشحال و هیجان‌زده‌ایم تا خبر عضویت پدال در خانواده‌ی زومیت را اعلام کنیم.

بیش از یک دهه‌ی پیش، جمعی دوستانه از خوره‌های تکنولوژی دور هم جمع شدند تا وب‌سایت جدیدی در زمینه‌ی گجت‌ها و تکنولوژی‌های روز خلق کنند؛ زومیتی که شما آن را به بزرگ‌ترین رسانه‌ی فناوری فارسی‌زبان بدل کرده‌اید.

احتمالا عامه‌ی مردم، «دنیای فناوری» را بیشتر با گجت‌های هوشمند یا به‌صورت دقیق‌تر «گوشی هوشمند» می‌شناسند؛ اما این حوزه بسیار گسترده‌تر است؛ از نرم‌افزار، لوازم خانگی و اکوسیستم کارآفرینی گرفته تا دنیای رمزارزها، گیمینگ و «خودرو»، امروزه هیچ صنعتی نیست که ردپایی از فناوری در آن نبینیم.

نفوذ فناوری به حوزه‌ها و صنایع مختلف، رسانه‌ها را در پوشش تخصصی و عمیق تمام تازه‌های فناوری، دچار مشکل می‌کند و مایه‌ی تعجب نیست که به‌تدریج برای هر حوزه‌ی فناوری‌محور، رسانه‌ی مستقلی شکل بگیرد.

در همین راستا، پس از راه‌اندازی زومجی و تبدیل آن به محبوب‌ترین رسانه‌ی فارسی‌زبان دنیای بازی و سرگرمی، اکنون برای علاقه‌مندان خودرو نیز دنبال ماجراجویی تازه هستیم. زومیت همواره سعی در پوشش «اخبار خودرو» داشته است.

با افتخار اعلام می‌کنیم که تیم حرفه‌ای پدال از امروز به خانواده‌ی زومیت می‌پیوندد. پدال با سابقه‌ای ۱۲ ساله، یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رسانه‌های فارسی‌زبان حوزه‌ی خودرو به‌شمار می‌آید و در طول فعالیت خود، سه دوره به‌عنوان بهترین رسانه‌ی حوزه‌ی حمل‌ونقل کشور از نگاه مردم و داوران جشنوراه‌ی وب و موبایل ایران انتخاب شده است.

تلاش بی‌پایان پدال جهت ایجاد محیطی پرشور و پویا برای گردهمایی، کسب اطلاعات و تبادل نظر عاشقان خودرو، هم‌خوانی عمیقی با خط‌ومشی زومیت در حوزه‌ی فناوری دارد. این مشخصه‌ی پدال، زومیت را برای آغاز همکاری و توسعه‌ی آینده‌ای روشن، مصمم و هیجان‌زده ساخت تا روی پدال سرمایه‌گذاری کند. در ادامه‌ی مسیر و با تلاش مشترک زومیت و پدال، امیدواریم مانند گذشته انتخاب نخست جامعه‌ی مخاطبان فناوری و خودرو باشیم.

لوگوی سایت‌های خانواده زومیت

از شما کاربران عزیز زومجی علاقه‌مند به خودرو دعوت می‌کنیم تا برای اطلاع از تازه‌های دنیای شگفت‌انگیز خودرو و بهره‌بردن از محتوای تخصصی این حوزه، پدال را دنبال کنید.

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده